مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می‌دانستم مشکل استقلال کجاست آن را حل می‌کردم اما واقعاً من هم نمی‌دانم کجای کارمان ایراد دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در خصوص تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده که با شعار هواداران علیه بازیکنان استقلال همراه بود، اظهار داشت: ما به هواداران احترام می‌گذاریم و صدای آنها را کاملاً می‌شنویم. این هواداران توقع دارند که تیم‌شان برنده شود و این توقع از تیم بزرگی مانند استقلال بیشتر است اما گاهی اوقات کار گره می‌خورد و هر کاری هم می‌کنیم این گره باز نمی‌شود.

وی افزود: ما تلاش خودمان را کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کرده و بتوانیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره شعار «بازیکن بی‌غیرت» هواداران گفت: بالاخره هواداران احساسی هستند و شعارشان را خطاب به کسی که داخل زمین است، می‌گویند. ما به این موضوع اعتراضی نداریم و کاملاً به این هواداران احترام می‌گذاریم که در گرما و سرما مشوق ما بوده‌اند. ما صدای هواداران و تشویق‌های‌شان را روی چشمان‌مان می‌گذاریم.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که مشکل استقلال کجای کار است که نمی‌تواند نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر می‌دانستم مشکل کجاست آن را حل می‌کردم اما واقعاً من هم نمی‌دانم کجای کارمان ایراد دارد.

«آیا کادرفنی هم از مشکل فنی تیم بی‌خبر است؟»، کاپیتان آبی‌پوشان در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: این سؤال را باید از کادرفنی بپرسید. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص مشکلات فنی صحبت کنم. بالاخره بدشانسی‌هایی وجود دارد که ما نتیجه نمی‌گیریم و این بدشانسی‌ها از جذابیت‌های فوتبال است.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان استقلال از شعار «بازیکن بی‌غیرت» ناراحت نمی‌شوند، گفت: در اینکه بچه‌ها ناراحت می‌شوند، شکی نیست. همانقدر که من به هواداران حق می‌دهم به بازیکنان هم حق می‌دهم اما هواداران مطمئن باشند که بازیکنان ما تمام توان‌شان را داخل زمین می‌گذارند. وقتی داخل زمین می‌رویم به عشق هواداران بازی می‌کنیم، اما به نظرم از جذابیت‌های فوتبال این است که برنامه‌ریزی شما همانطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. اتفاقاتی هم که در زمین می‌افتد و ما به نتیجه نمی‌رسیم فقط به مسائل فوتبالی بازمی‌گردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )