سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:کار تیم سپاهان دشوارتر از تیم‌هایی است که در بالای جدول با یکدیگر بازی دارند زیرا تیم‌های حریف سپاهان جزو تیم‌های بحران زده بوده و امیدی برای بقا ندارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین فرکی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند و با وجود انجام یک بازی خوب و خلق موقعیت‌های بسیار از خیلی موقعیت‌ها هم استفاده نکردند. مطمئن باشید اگر موقعیت‌های ما به گل تبدیل می‌شد، نتیجه این دیدار دورقمی بود اما این ۳ امتیاز به ما بسیار کمک می‌کند.

وی افزود: مقابل تیمی بودیم که بحران زده بود و وزش باد در دقایقی از بازی به ضرر ما بود و ما می‌دانستیم تنها راه حل برای برد به ثمر رساندن گل نخست بود اما با صحبت‌هایی که بین ۲ نیمه با بازیکنانم داشتم به آنها گفتم که در نیمه دوم می‌توانند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

درباره ارزیابی‌اش برای قهرمانی این تیم گفت: معتقد هستم کار ما دشوارتر از تیم‌هایی است که در بالای جدول با یکدیگر بازی دارند به این دلیل که تیم‌هایی که ما با آنها بازی داریم جز تیم‌های بحران زده هستند و دیگرامیدی برای بقا ندارند.

وی بیان کرد: امیدوار هستم برنامه‌ای که در دستور کار ما قرار دارد به خوبی انجام شود آنگاه هر نتیجه‌ای در دیگر بازی‌ها رقم بخورد به نفع ما خواهد بود.

فرکی درباره نوع کارت گرفتن بازیکنان این تیم تصریح کرد: ما در جلسه فنی قبل از بازی به بازیکنان تعداد کارت‌هایشان را اعلام می‌کنیم در برخی موارد مانند بازی امروز داور نیز در این مسائل تاثیر داشت و به نظر بنده باید در قانون نیز اصلاحاتی انجام شود. در کشوری که فوتبال مبتدی با قراردادهای حرفه ای دارد، نباید بازیکنان گران قیمت با ۲ کارت زرد محروم شوند که در لیگ‌های حرفه‌ای دنیا این رقم به عدد ۵ می‌رسد.

وی درباره موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم به راحتی از دست دادند، گفت: ما در تمرینات تلاش می‌کنیم و در بازی‌ها خلق موقعیت داریم و این عقیده را نیز دارم که بازیکنانم راه‌های بدی را برای گلزنی انتخاب می‌کنند و به نظر بنده کسی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید حداقل ۲ فصل در یک تیم باشد و با توجه به به تعداد هفته‌های حضور بنده در سپاهان خلق این تعداد موقعیت بسیار خوشحال کننده است.

سرمربی سپاهان درباره محرم نویدکیا و تاثیرش در این دیدار گفت: محرم برای سپاهان یک نعمت است و ما نیز از این بازیکن راضی هستیم شرایطش بهبود یافته و امیدوار هستم به روزهای خوب بازگردد. با توجه به مصدومیت‌های این بازیکن رسیدن به این شرایط با این سرعت کار سختی است که باید از این بازیکن تشکر کنم.

وی درباره تعداد پاس‌های بسیار سپاهان در این دیدار اظهار داشت: بالا بردن تعداد پاس و هماهنگی نیاز به زمان دارد و ما می‌توانیم با در دست داشتن توپ و میدان تعداد پاس‌هایمان را بالا ببریم و در تمرینات نکاتی که باعث پیروزی می‌شود را تاکید بیشتری داشته باشیم.

فرکی گفت: امروز شرایط ایده آلی داشتیم و من در پایان بازی به بازیکنانم گفتم که به خاطر نتیجه به شما تبریک نمی‌گویم و تبریک من به شما برای بازی زیبایی است که به نمایش گذاشتید.

وی درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش در برخی لحظات گفت: قبل از بازی در جلسه تیمی به این موضوع تاکید داشتم و دقایقی از بازی مانند چند دقیقه پس از گل‌ها یا دقایق ابتدایی و پایانی هر نیمه تمرکز بازیکنان بسیار کم است و این مسئله جز شرایط فوتبال است که در همه تیم‌های دنیا مشاهده می‌کنیم و بنده با اینکه به بازیکنانم این مسئله را تاکید کرده بودم آنها باز هم تمرکز خود را از دست دادند.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )