سرمربی رئال مادرید می‌گوید یوونتوس به هیچ وجه حریف آسانی نیست و تیم ایتالیایی تلاش خواهد کرد تا پس از مدت‌ها به فینال لیگ قهرمانان برسد.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باید در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برابر یوونتوس به میدان برود. رئالی‌ها می‌خواهند به اولین تیمی در لیگ قهرمانان تبدیل شوند که از قهرمانی خودشان دفاع کرده باشند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در واکنش به قرعه تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: معلوم است هیچ بازی آسانی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان وجود ندارد. کسانی که فکر می‌کنند ما در برابر تیم آسانی قرار گرفته‌ایم سخت در اشتباه هستند. یوونتوس پس از مدت‌هاست که به این مرحله رسیده و انگیزه زیادی دارد تا بتواند خودش را به فینال برساند. آن‌ها بازیکنان بزرگ و باکیفیتی نظیر بوفون، پوگبا و توس دارند که همگی خطرناک هستند. طبیعی است برای من که ایتالیایی هستم بازی با تیمی از کشورم آسان‌تر باشد. من یووه را به خوبی می‌شناسم. در این تیم بازی کردم و می‌دانم که آن‌ها چه شرایط خوبی دارند. صدرنشینی در سری A با اختلاف امتیاز دیوانه‌کننده و حضور در فینال جام حذفی نشان می‌دهد که آن‌ها این فصل فوق‌العاده عمل کرده‌اند. آن‌ها بعد از ۱۲ سال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آمده‌اند و قطعا سراسر انگیزه خواهند بود تا بتوانند ما را شکست دهند.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: من و همه اعضای خانواده رئال مادرید فقط به یازدهمین قهرمانی در اروپا می‌اندیشیم. باید در بهترین فرم خود باشیم تا بتوانیم یووه را شکست دهیم. به همان روحیه تیمی نیاز دارم که توانست آتلتیکو مادرید را از سر راه خود بردارد.

سرمربی رئال مادرید درباره نقش هواداران تیم مادریدی در این مرحله گفت: مطمئنا جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک پوئن مثبت برای ما خواهد بود تا بتوانیم به فینال برسیم. برای تیمی مثل رئال مادرید باید طبیعی باشد که هر سال در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد چرا که رئال مادرید همیشه از مدعیان قهرمانی بوده است. در حال حاضر تنها نگرانی‌ام، بازیکنان مصدوم است. تیم من در حال حاضر ناقص است و تلاش زیادی می‌کند تا صدر جدول را از بارسلونا پس بگیرد. در لحظه بسیار حساسی از فصل قرار داریم. کوچک‌ترین اشتباه فصل را از ما می‌گیرد. ۴ تیمی که در این مرحله حضور دارند هنوز هیچ قهرمانی کسب نکرده‌اند و می‌خواهند در ادامه فصل مزد بازی‌هایشان را در کل فصل بگیرند. پس از اینجا به بعد فصل جدیدی برای این چهار تیم است.

به گزارش ایسنا همچنین آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس در شرایطی برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد که رئالی‌ها قصد دارند بند جدیدی در قرارداد این بازیکن جا بدهند تا موراتا برابر رئال به میدان نرود. رئالی‌ها قرار است بندی با نام بند ترس در قرارداد موراتا با یوونتوس قرار دهند. این همان بندی بود که حضور کورتوآ دروازه‌بان آتلتیکو مادرید برابر چلسی را منع کرده بود ولی با مخالفت یوفا روبه‌رو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.