ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که در رختکن بارسلونا با کدام یک از هم‌تیمی‌های خود رابطه صمیمانه‌تری دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در گفت‌‌و‌گو با نشریه «فورفورتو»، به نکاتی درباره زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش اشاره کرده که شاید پیش از این کمتر کسی از آنها اطلاع داشت. بخشی از مصاحبه لئو مسی را با نشریه فورفورتو می‌خوانید:

* لئو، صمیمی‌ترین دوست تو در بارسلونا چه کسی است؟مسی: من با تمام هم‌تیمی‌هایم رابطه خوبی دارم اما رابطه‌ام با دنی آلوز نسبت به سایرین همیشه صمیمانه‌ و نزدیک‌تر بوده است، چون زمانی که او به بارسلونا ملحق شد هر دوی ما در سمت راست زمین بازی می‌کردیم. ما دو نفر زمان زیادی را هم در خارج از زمین در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم و در زندگی شخصی‌مان نیز رابطه فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داریم. این رابطه دوستانه در زمین بازی کمک فراوانی به ما می‌کند.

* در مورد جرارد پیکه چطور؟مسی: خیلی وقت‌ها او با ما شوخی می‌کند اما زمانی که پای فوتبال بازی کردن در میان باشد فقط دو واژه هست که با آنها می‌توانم پیکه را توصیف کنم: «جدی و سختکوش».

* جو کلی حاکم بر رختکن بارسلونا چگونه است؟مسی: ما بازیکنان سعی می‌کنیم که یک زندگی اجتماعی که مرزهایش به تمرینات و بازی‌ها محدود نمی‌شود، داشته باشیم. زمانی که بتوانیم، وقت‌مان را در کنار هم سپری می‌کنیم اما همه ما زندگی‌های شخصی‌مان را هم باید در نظر داشته باشیم و باید برای خانواده‌های خود وقت بگذاریم. ما یکسری کارها در زندگی شخصی‌مان داریم که باید انجام دهیم و بسیاری از ما صاحب فرزند هستیم و باید آنها را به مدرسه ببریم و مراقب‌شان باشیم. ما باید بخشی از وقت خود را به فرزندان‌مان اختصاص دهیم.

* چه خاطره‌ای از روزهای اول حضورت در بارسلونا داری؟مسی: هنوز اولین تمرینی که در بارسلونا انجام دادم را به یادم دارم. ۱۳ سالم بود و ۱۵ روز در بارسلونا حضور داشتم. در یک هتل نزدیک به باشگاه اقامت داشتیم. هم‌تیمی‌هایم استقبال گرمی از من انجام دادند و فقط دو روز طول کشید که آنها را رفیق خطاب کردم. در کل تجربه‌ای باورنکردنی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )