سرمربی استقلال گفت که تیمش تا آخرین لحظه برای گرفتن جام تلاش می‌کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: «هر مسابقه‌ای شرایط خودش را دارد. در چند بازی اخیر یا باخته‌ایم یا مساوی كرده‌ایم. ما روی اشتباهات فردی نتایج را واگذار كردیم. پدیده تیم خوبی است و با برنامه فوتبال بازی می‌كند. ولی ما هم استقلال هستیم و می‌خواهیم برنده شویم. متاسفانه دو سال است كه نتوانسته‌ایم با تمام نفراتمان بازی كنیم. با این حال ما می‌خواهیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.»

او ادامه داد: «ما تا آخرین لحظه باید برای گرفتن جام تلاش كنیم. هنوز معادلات جدول مشخص نشده. باید در چهار مسابقه آینده با تمام وجود تلاش كنیم چراكه این مسابقات كلید بازگشت به بالای جدول هستند.»

قلعه‌نویی نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را به گردن رسانه‌ها انداخت و گفت: «بعضی از قلم به دست ها فوتبال ما را به این روز انداخته‌اند. باید برای موفقیت در آسیا تلاش كنیم. اگر رسانه ملی به موقع به تعهداتش عمل می‌كرد فوتبال ما هم با این مشكلات دست به گریبان نبود.»

او گفت: «فوتبال خار چشم آقایان شده و می‌گویند فوتبالی‌ها پول كلان می‌گیرند. هفت ماه است از باشگاه پول نگرفته‌ام. سال قبل قرارداد من با استقلال یك میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود كه ۲۰ درصد آن را جریمه كردند و یك میلیارد باقی ماند. از این یك میلیارد تومان، ۲۰۰ میلیون تومان هم نگرفته‌ام. بازیكنان هم هفت ماه است كه پولی نگرفته اند. برانكو مربی بزرگی است و او را دوست دارم. ولی اگر درخشان روی نیمكت پرسپولیس بود و این باخت را می‌آورد، قبل از اینكه به میدان آزادی برسد او را دار می‌زدند. بعضی قلم به دست ها اجازه نمی‌دهند فوتبال در مسیر خودش حركت كند. حالا هم فردی به اسم هدایتی آمده كه به پرسپولیس كمك كند اما نمی‌گذارند.»

قلعه‌نویی در پایان گفت: «اگر پرسپولیس با چارتر به قطر می‌رفت و بازیكنانش خسته نمی‌شوند و پولشان را به موقع پرداخت می‌كردند می‌توانستند عملكرد خوبی داشته باشند. بازی‌های آسیایی راحت‌تر از لیگ داخلی خودمان است. ببینید لخویا چقدر برای آسیا هزینه كرده است. قیمت یك بازیكن این تیم به اندازه كل بودجه پرسپولیس است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )