ستاره پیشین رئال مادرید بر این باور است که پاریسی‌ها این توانایی را دارند که با ۳ گل در نوکمپ به پیروزی برسند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا امشب (سه شنبه) و از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری‌سن‌ژرمن است.

دیدار رفت این دو تیم در فرانسه با نتیجه سه بر یک به سود آبی و اناری‌ها به پایان رسیده و این تیم در شرایط بسیار بهتری برای صعود به مرحله بعد قرار دارد. با این حال، ستاره سال‌های پیش رئال مادرید بر این باور است که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند با اختلاف سه گل در نوکمپ به پیروزی رسیده و تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی باشد.

زیدان در این باره گفت: کار سختی است که پاری سن ژرمن بتواند در ورزشگاه خانگی بارسلونا سه گل بزند. اگر آنها بخواهند صعود کنند، چاره‌ای جز انجام این کار ندارند اما به نظر من پاریسی‌ها توانایی انجام این کار را دارند. بازیکنان با کیفیتی در ترکیب این تیم هستند که به آنها اجازه انجام این کار را می‌دهد. آنها می‌توانند نتیجه را برگردانند و به عقیده من، هر اتفاقی در این دیدار ممکن است. این یک چالش بزرگ برای پاری‌سن‌ژرمن است و امیدوارم آنها بتوانند انجامش دهند.

زیدان اکنون هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را به دست دارد و بسیاری بر این باورند که او به زودی هدایت تیم نخست این باشگاه را به دست خواهد گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )