مدیر برنامه‌های پل پوگبا می‌گوید تماس‌های روزانه زیادی برای آگاهی از شرایط انتقال او از سراسر اروپا با وی گرفته می‌شود.
به گزارش ایسنا، پل پوگبا ۲۲ ساله و فرانسوی تا چند سال پیش به هیچ وجه شناخته شده نبود. او در آکادمی جوانان منچستریونایتد رشد کرد اما آلکس فرگوسن، سرمربی وقت این تیم، قراردادش را تمدید نکرد و او طی قراردادی آزاد راهی یوونتوس شد.

پوگبا زیر نظر آنتونیو کونته، سرمربی آن زمان یووه بازی کرد و به ستاره این تیم بدل شد و سپس به تیم ملی فوتبال فرانسه راه یافت. اکنون باشگاه‌های بزرگی مانند پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و حتی منچستریونایتد به دنبال خرید این بازیکن هستند.

مینو رایولا که مدیر برنامه‌های پوگبا است به روزنامه لااستامپا گفت که هر روز تماس‌های زیادی با وی گرفته می‌شود تا از وضعیت این بازیکن اطلاع پیدا کنند. او می‌گوید تماس‌های زیاد حوصله‌اش را سر برده است.

رایولا در این زمینه گفت: از آغاز سال ۲۰۱۵ فکر می‌کنم ۲۰۰۰ تماس برای پوگبا داشته‌ام. روزی ۲۰ نفر با من در این زمینه تماس می‌گیرند که تعدادی از آنها می‌خواهند صحبت‌ها را نهایی کرده و در مورد انتقال او حرف بزنند اما هنوز پیشنهادی که از آن راضی باشم به دستم نرسیده است. فکر می‌کنم اگر پیشنهاد قراردادی که شرایط لازم را داشته باشد به دفتر باشگاه یوونتوس برسد، آنگاه می‌توان در مورد فروش پوگبا حرف زد. چالش بزرگ هم برای سران باشگاه خواهد بود که بخواهند با پولی که از خرید پوگبا کسب می‌کنند، باشگاه را بسازند.

پوگبا در سال ۲۰۱۲ به یوونتوس پیوست و قراردادش نیز تا سال ۲۰۱۹ معتبر است. او نقش بزرگی در دو قهرمانی پیشین یوونتوس داشته و به این تیم کمک کرده تا در این فصل از رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا هم در آستانه قهرمانی قرار داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.