اسطوره فوتبال آلمان در آستانه بازی با پورتو بار دیگر حمایت خود را از سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را مقابل رئال مادرید متحمل شد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. پپ گواردیولا که شاگردان در در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری این رقابت‌ها هم با نتیجه ۳ بر یک برابر پورتوی پرتغال تن به شکست دادند، این روزها مورد انتقاداتی قرار گرفته است.

فرانتس بکن‌باوئر در آستانه دیدار برگشت بایرن برابر پورتو در حمایت از سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها به نشریه «بیلد» آلمان گفت: این را که گفته می‌شود پپ در آزمونش مردود شده است، قبول ندارم. به نظرم دیگر باید خیلی تندرو باشی که چنین نظری داشته باشی. البته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان باید خیلی آماده بود و بایرن در سه بازی از چهار دیدار اخیرش خیلی آماده نبوده است. بایرن سال گذشته دو بار مغلوب رئال شد و ما هنوز شکست ۴ بر صفر برابر مادریدی‌ها را فراموش نکرده‌ایم.

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ که یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌های تاریخ این رشته ورزشی به شمار می‌رود، در خصوص بازی برگشت دو تیم بایرن‌ مونیخ و پورتو که ساعت ۲۳:۱۵ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار می‌شود، گفت: در بازی رفت هیچکدام از بازیکنان بایرن بازی همیشگی خود را به معرض نمایش نگذاشتند ولی یک چیز می‌توانم بگویم و آن این است که هنوز هم به گواردیولا ایمان کامل دارم، حتی اگر شرایط فعلی جالب نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی رفت را به خاطر اشتباهات فردی فاحش خود به پورتو واگذار کردیم ولی در این بازی و در آلیانتس آره‌نا نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شویم. پیش‌بینی من برای این بازی پیروزی ۳ بر یک بایرن مونیخ و صعودش به دور بعد در ضربات پنالتی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.