مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن می‌گوید که تیمش در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید یکپارچه هجومی شود تا شکست سنگین بازی رفت را جبران کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که بازی رفت تیمش و بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل محرومیت از دست داد و شاهد شکست ۳ بر یک پاریسی‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس بود، امشب (سه‌شنبه) برای جبران آن شکست به شاگردان لوران بلان کمک خواهد کرد.

وی در خصوص این بازی و کاری که هم‌تیمی‌هایش برای جبران باخت بازی رفت باید انجام دهند، گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم. باید هر کاری که از عهده ما برمی‌آید انجام دهیم تا صعود کنیم. باید به توانایی‌های خود ایمان داشته و مطمئن باشیم که هنوز هم می‌توانیم صعود کنیم.

مهاجم پیشین میلان در خصوص بازگشتش به ترکیب PSG‌ پس از یک جلسه غیبت به خاطر کارت قرمزی که در بازی برگشت تیمش و چلسی در مرحله یک هشتم نهایی گرفت، اظهار داشت: بازگشت به زمین بازی فوق‌العاده است و من حتی بیشتر از همیشه برای کمک به تیمم جهت کسب موفقیت انگیزه دارم.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امشب در شرایطی از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میهمان بارسلوناست که دو فصل پیش نیز در همین مرحله از رقابت‌ها توسط بارسلونا از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.