کاپیتان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: بازی با استقلال خوزستان آخرین فرصت ما برای بقا در لیگ برتر است.
حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: در شرایط خوبی نیستیم و متاسفانه نتیجه بازی با فولادخوزستان را هم از دست دادیم و بازی به بازی امیدمان کم​رنگ‌تر می​شود.

وی کسب نتیجه از بازی با استقلال خوزستان را تنها فرصت تیمش برای زنده نگه​داشتن امید بقا در لیگ برتر دانست و گفت: بازی به بازی حساسیت مسابقات​ بیشتر می​شود. در هفته​های پیش​رو علاوه بر بازی با استقلال خوزستان، با تیم ملوان که شرایط آن هم خوب نیست، ذوب‌آهن که برای سهمیه آسیایی می​جنگند و این روزها خیلی خوب نتیجه می​گیرد و سپاهانی که تیم بسیار خوبی است و برای قهرمانی تلاش می​کند، بازی داریم. بازی​های سختی پیش‌رو است و فکر می​کنم بازی با استقلال خوزستان را باید با برد پشت سر بگذاریم تا برای دیدارهای آینده​ با آمادگی بیشتری کار کنیم.

وی شرایط روحی تیمش را نامناسب دانست و خاطرنشان‌کرد: تلاش می​کنیم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان خودمان را از نظر روحی بازسازی کنیم تا در این بازی خانگی به پیروزی برسیم. حریف از نظر تیمی نسبت به ما بهتر است و مشکلات کمتری دارند. به هر حال تلاش می​کنیم به پیروزی برسیم و فرقی نمی​کند با چه تیمی بازی داریم، چرا که تنها امید ما همین دیدار است.

وی در پاسخ به این سوال که علت قعرنشینی نفت مسجدسلیمان را چه می‌دانید،عنوان کرد: با بازیکنانی که نیم​فصل به تیم​ اضافه شدند، شکل بهتری گرفتیم ولی تا آمدیم با یکدیگر هماهنگ شویم، متاسفانه بازی​های بسیاری را از دست دادیم. بار روانی زیادی روی دوش ما قرار دارد و همین باعث می​شود که نتوانیم ضربه پایانی را بزنیم. در حالی که خوب بازی می​کنیم ولی بر اثر غافلگیری گل می​خوریم و همین موضوع در بازی با فولادخوزستان نیز پیش آمد و نتیجه بازی را از دست دادیم.

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان افزود: کارلوس دوسانتوز در بدترین شرایط، تیم ما را رها کرد و به کشورش رفت. او می​توانست خیلی به ما کمک کند چرا که یک مهره تاثیرگذار بود. اکنون هم باید با همین داشته​ها تلاش کنیم و تمام انرژی‌ را بگذاریم تا در چند بازی پیش​رو بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.