مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه برای پیروزی به مسجد سلیمان سفر می‌کنند، گفت: شک نکنید که تیم​مان در لیگ برتر می​ماند.
محمد طیبی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در دیدار این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان تلاش​ می​کنیم نبازیم چرا که اگر اینطور شود، وضعیت​ تیم ما خیلی بدتر می​شود.

وی با بیان این‌که در داربی خوزستان برای برد به مسجدسلیمان می​رویم، گفت: تمام تلاش​مان این است که دست پر برگردیم. وضعیت تیم​ خوب است. در دیدار گذشته برابر راه​آهن می​توانستیم به برتری برسیم اما با بدشانسی در حالی که از حریف پیش بودیم، به تساوی رسیدیم. به هر حال این دیدار، داربی استان است و شرایط خاص خود را دارد. در بازی دور رفت نیز تیم مسجدسلیمان ما را خیلی اذیت کرد.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان امسال نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و اکنون در منطقه خطر قرار دارد، گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و در کل به خوبی فوتبال بازی می​کند ولی یکسری از مشکلات از جمله داوری مانع از امتیاز گرفتن شد. از دیگر مشکلات​ هم این است که در دقایق ابتدایی مسابقات به دلیل عدم تمرکز لازم، گل دریافت می​کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به این شرایط فکر می​کنید تا چه اندازه ممکن است تیم​تان در لیگ بماند، عنوان کرد: شک نکنید تیم​ ما در لیگ می​ماند. ما بازی​های رو در رو با تیم​های انتهای جدول داریم و می​توان گفت بازی‌هایمان نسبت به سایر تیم​ها کمی ساده​تر است و این امید وجود دارد که استقلال خوزستان در لیگ برتر حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.