سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان می‌گوید از تیم نفت شناخت کافی دارد.
به گزارش ایسنا، سامول بابایان سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پیش از دیدار تیمش برابر نفت ایران گفت:‌ ابتدا باید بگویم از حضور در ایران راضی هستم. نفت در تاشکند بازی کرده و نماینده ایران را به خوبی می‌شناسم. نفت تیم قدرتمندی است و می‌دانم در دو بازی قبل خود در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی ارائه کرده است و باید فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا تغییر تاکتیک خواهید داشت یا خیر گفت: عقیده من این است که برای فوتبال قدرتی در کنار تاکتیکی باید هماهنگ بود. پاختاکور جوان‌ترین تیم امسال در آسیاست و انتظار داریم بازیکنان‌مان قابلیت خود را در زمین بازی فردا نشان دهند.

به نقل از سایت سازمان لیگ، بابایان درباره اینکه در این گروه کدام تیم‌ها به گروه بعدی صعود می کنند گفت: بعد از بازی فردا مشخص می‌شود کدام تیم‌ها صعود می‌کنند. تجربه من در این بازی‌ها نشان می‌دهد همه تیم‌ها تا پایان دور مقدماتی شانس صعود دارند. تیمی بوده که در دور رفت یک امتیاز گرفته اما در دور برگشت همه امتیازها را گرفته و صعود کرده است و من فکر می کنم گروه B که در غرب آسیاست سخت‌ترین گروه است و همه تیم‌ها قدتمند هستند. الشباب، العین و نفت تیم‌های قدرتمندی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.