مهاجم اتلتیکو مادرید می گوید در دوران فوتبالش بازی هایی مهم تر از رویارویی با رئال مادرید هم داشته اما هیچ یک به اندازه این بازی خاص نیست.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

دیدار رفت این دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته است و رئال مادرید به خاطر آن که در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی به میدان می رود، از شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی برخوردار است.

این هشتمین رویارویی این دو تیم در فصل جاری است که رئال مادرید در هیچ یک موفق به کسب پیروزی نشده است. همین مساله نگرانی هایی را در اردوی رئال مادرید به وجود آورده است اما تمام بازیکنان این تیم با امید به این دیدار می نگرند.

از سوی دیگر فرناندو تورس تاکید دارد این رویارویی، یک پیکار خاص برایش به شمار می رود اما او در دیدارهای مهم تری هم به میدان رفته است. تورس در این زمینه گفت: این شانس را داشتم که پیشتر در فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حضور داشته باشم اما این که با پیراهن اتلتیکو مادرید موفق به انجام این کار شوم، برایم متفاوت است. بارها گفته ام دوست دارم با پیراهن روخی بلانکو موفق به فتح جام های مختلفی شوم و برای انجام این کار هم تا پایان می جنگم. در بازی هایی بسیار مهم تر از این هم حضور داشتم اما هیچ کدام از آنها تا این حد برایم خاص نبوده اند.

مهاجم پیشین لیورپول و چلسی که ژانویه پس از سال ها به ویسنته کالدرون بازگشت، حضور موفقی در ترکیب اتلتیکو مادرید داشته است. ال نینو در رویارویی با رئال مادرید در کوپا دل ری دو بار گلزنی کرد تا در صعود تیمش نقش داشته باشد. او همچنین پنالتی پیروزی تیمش را مقابل بایرلورکوزن آلمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

با این حال تورس زیاد در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان نمی رود زیرا دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم آنتونی گریزمان و ماریو مانژوکیچ را به او ترجیح می دهد. با این حال تورس از نقشی که در این تیم ایفا می کند رضایت کامل دارد. تورس در این باره هم گفت: رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت، برای کل تیم مفید است. بازیکن باید برای زمانی که تیم به او نیاز دارد، آماده باشد. پس از بازگشت به اتلتیکو از تمامی روزهایم لذت می برم. مردمی که فوتبال را می فهمند، می دانند چه می گویم. از اتفاق هایی که در تیم افتاده است خوشحالم. در بازی های بسیار مهمی در زمین حضور داشتم. نمی خواهم همیشه نیمکت نشین باشم. همواره دوست دارم در ترکیب تیم حاضر باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.