هافبک کروات رئال‌مادرید تلاش می‌کند پیش از پایان فصل بار دیگر در ترکیب تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.
به گزارش ایسنا، لوکا مودریچ در دیدار رئال‌مادرید مقابل مالاگا که به پیروزی سه بر یک قوهای سپید انجامید، آسیب دید و از زمین بازی خارج شد. اسکن‌های صورت گرفته پس از بازی نشان دادند که مودریچ دچار کشیدگی لیگامنت شده و تا ۶ هفته دیگر نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. در حالی که تنها ۶ هفته از بازی‌های لیگ فوتبال اسپانیا باقی مانده است، مودریچ ابراز امیدواری کرد بتواند در این فصل بار دیگر برای قوهای سپید به میدان برود.

مودریچ در این زمینه به نشریه اسپورتسکه نووستی گفت: پس از آن که روی زمین افتادم، احساس گیجی می‌کردم. خیلی درد داشتم. بلافاصله متوجه شدم اتفاقی رخ داده است. از این که دوباره آسیب دیدم خیلی ناراحتم اما باید بتوانم بر آن غلبه کنم. هدفم این است که پیش از پایان فصل بتوانم بار دیگر به ترکیب رئال بازگردم. شاید بتوانم دوباره آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته و در چند بازی برای رئال به میدان بروم. با تمام قدرت تلاش می‌کنم که این کار را انجام دهم.

مودریچ که پس از چهار ماه تازه به ترکیب رئال بازگشته بود، در ادامه عنوان کرد: پس از چهار ماه آسیب دیدگی همه چیز خوب پیش می رفت و یک بار دیگر به فرم ایده‌آلی رسیده بودم. حالا این اتفاق افتاده است. باید تلاش کنم و بتوانم زودتر از موعد بار دیگر به ترکیب بازگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.