هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید با مصدومیت نسبتاً شدیدی که باعث خانه‌نشینی او شده است، از بازگشت به میادین تا پیش از پایان فصل جاری ناامید نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ، هافبک کروات کهکشانی‌ها که در جریان بازی اخیر این تیم برابر مالاگا در هفته سی‌ودوم لالیگا مصدوم شد، می‌گوید همچنان برای بازگشت به میادین امید دارد. گفته شده است که زمان لازم برای سپری شدن دوره ریکاوری مودریچ شش هفته است و این در حالی است که شش هفته دیگر هم کار کهکشانی‌ها در لالیگا به پایان می‌رسد و تنها با زمان تخمین‌زده شده برای بازگشت هافبک پیشین تاتنهام، او در این فصل تنها در یک صورت می‌تواند باز با پیراهن رئال به میدان برود که آن صعود کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

با این شرایط مودریچ به بازگشت به ترکیب رئال مادرید در این فصل خوشبین است. او در گفت‌وگو با نشریه اسپورتسکه نووستی کرواسی گفت: زمانی که به پایم ضربه وارد شد، سرم گیج رفت. واقعاً دردآور بود. همان لحظه فهمیدم که یک بلایی به سرم آمده است.

مودریچ ادامه داد: در این مقطع از فصل مصدوم شدن واقعاً سخت است. من واقعاً ناراحت شده‌ام، چون درست در مقطعی از فصل مصدوم شده‌ام که همه چیز تعیین می‌شود. من باید خودم را به تیم برسانم و ریکاوری‌ام را آغاز کنم. پس از مصدومیتی که در ماه نوامبر به آن دچار شدم، برای بازگشت به آمادگی کلی تلاش کردم و به نظر می‌رسد که همه چیز بر وفق مراد است اما درست در مقطع پایانی فصل که همه چیز مشخص می‌شود، از این کابوس ترسناک ضربه خورده‌ام. با این حال می‌دانم که خیلی سریع باید واکنش نشان بدهم. باید به جنبه‌های مثبت قضیه نگاه کنم و به خود برای بازگشت به میدان پیش از پایان فصل انگیزه بدهم.

هافبک کروات کهکشانی‌ها درباره زمان بازگشتش به میادین هم گفت: نظر پزشکان این است که باید پنج تا شش هفته استراحت کنم. باید ببینیم رقابت‌ها به چه شیوه‌ای پیش می‌رود و اینکه آیا امکان دارد روند ریکاوری من زودتر از مدت تعیین شده، به پایان برسد یا نه. تمام تلاشم را می‌کنم تا این شرایط سخت را هم پشت سر بگذارم. در ضمن اعتمادی را که به هم‌تیمی‌هایم دارم، هرگز از دست نمی‌دهم و می‌دانم که آنها می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند. چاره دیگری جز اینکه ناامید نشوم، وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.