مهاجم ملی‌پوش بایرن‌مونیخ بر این باور است که او و هم‌تیمی‌هایش باید در تقابل با پورتو صبور باشند و نیاز به معجزه برای صعود به دور بعد ندارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر که در سه دوره اخیر  لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ حضور در مرحله نیمه‌نهایی را تجربه کرده در آستانه دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برابر پورتو به خبرنگاران گفت: بایرن باید هوشمندانه به میدان برود و از انجام بازی انتحاری پرهیز کند. حتی اگر در نیمه نخست بازی بدون گل تمام شود در نیمه دوم همچنان جای پیشروی و رسیدن به نتیجه موردنظرمان را داریم. البته که روی ما فشار است اما اینکه چالش داشته باشیم، نکته خوبی برای ما است.

هافبک ۲۵ ساله باواریایی‌ها که به همراه هم‌تیمی‌هایش در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نماینده پرتغال شده‌اند، تصریح کرد: حفظ تمرکز در این بازی برای ما خیلی مهم است و باید حداقل دو بار دروازه پورتو را باز کنیم. من نگاه مثبتی به این بازی دارم و بایرن اخیراً نشان داده که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارد. نمی‌توانم به شما بگویم که چرا باید از این دور از رقابت‌ها صعود کنیم ولی اطمینان دارم که می‌توانیم این کار را عملی کنیم. پیروزی ۲ بر صفر خانگی برابر پورتو نمی‌تواند معجزه باشد؛ می‌تواند باشد؟

مولر گفت: از عهده برآمدن فشارهای منفی که روی ماست کار ساده‌ای نیست ولی به نوعی این فشارها را دوست دارم و در نهایت یک روز فوتبالی دیگر را پیش‌روی خود داریم. در پورتو برخی تاکتیک‌های‌مان آنطور که انتظار داشتیم جواب نداد برای همین پیش از شروع این دیدار تاکتیک‌های خود را با مربی‌مان مرور خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: هفته خوبی داشتیم و تیم روحیه بالایی دارد ولی نمی‌دانم آیا این می‌تواند روی بازی سه‌شنبه شب تأثیر بگذارد یا خیر. در بازی فاکتورهای زیادی تعیین‌کننده هستند و تقریباً غیرممکن است که برنامه کاملی برای بازی داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.