سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان پس از صعود تیمش به لیگ برتر کشور، گفت: خوزستان ظرفیت و استحقاق داشتن تیم‌های لیگ برتری بیشتری را دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سیدکوروش موسوی پس از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و صعود به لیگ برتر کشور اظهارکرد: ما نیازمند پیروزی بودیم تا به لیگ برتر صعود کنیم و چیزی که در این هفته‌ها خیلی مهم بود، ترافیک تیم‌ها برای صعود به مرحله پلی آف و لیگ برتر بود.

وی ادامه داد: ما اگر بازی را واگذار می‌کردیم صعود برای سایر تیم‌ها سخت می‌شد اما با این وجود به پیروزی رسیدیم. خدا را شکر با تمریناتی که اتخاذ کردیم، بازیکنان گمنام‌مان توانستند به خوبی کار کرده و به لیگ برتر صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان عنوان کرد: جا دارد این موفقیت را به مدیریت باشگاه فولاد و همه عوامل و مسوولان این استان تبریک بگویم. بازیکنان ما توانستند غیرممکن را ممکن بسازند و یقینا هر موفقیتی، خوشحالی‌ای را به همراه دارد. من هم سهم کوچکی در این موفقیت داشتم و اکنون ماحصل تلاش‌مان را دیدیم.

وی بیان کرد: امیدوارم امتیاز صعود به لیگ برتر در استان خوزستان باقی بماند، چرا که خوزستان ظرفیت و استحقاق داشتن تیم‌های لیگ برتری بیشتری را دارد. امیدوارم تیم‌های لیگ برتری ما در این لیگ حفظ شوند و نفت آبادان، دیگر نماینده استان خوزستان در لیگ دسته یک هم به لیگ برتر صعود کند تا سهمیه خوزستان بیش از گذشته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.