رییس بارسلونا تاکید کرد ستاره تیمش تا زمانی که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد، در نوکمپ خواهد ماند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا امشب (سه شنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن است.

دیدار رفت این دو تیم در فرانسه با نتیجه سه بر یک به سود آبی - اناری ها به پایان رسیده و این تیم در شرایط بسیار بهتری برای صعود به مرحله بعد قرار دارد.

جوزپ ماریا بارتومئو در صحبت با رادیو مونت کارلو گفت: بازی سختی است. خیلی سخت. لیگ قهرمانان اروپا همواره دشوار بوده است و ما اکنون باید با پاری سن ژرمن دیدار کنیم. همواره به این دیدارها و حریفانمان با احترام بالایی می نگریم.

بارتومئو در مورد خرید پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس هم گفت: او بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر به هیچ وجه به فکر اضافه کردن بازیکنی به ترکیب تیم مان نیستیم. درست است که ما توسط فیفا از خرید بازیکن محروم شده ایم اما به هر شکل بازیکنانی را مد نظر داریم و می خواهیم آنها را به اینجا بیاوریم. برخی بازیکنان را هم نمی خواهیم و آنها می توانند نوکمپ را ترک کنند. خودمان را با همین بازیکنان برای فصل بعد آماده می کنیم. نام هیچ بازیکنی را هم نمی آورم. پوگبا بازیکن خوبی است که با یک تیم ایتالیایی قرارداد دارد و ما هم به آن احترام می گذاریم. باز هم می گویم، اکنون به هیچ وجه به اینکه بخواهیم بازیکن جدیدی بخریم فکر نمی کنیم. بازیکنان بزرگی در تیم مان هستند که بسیاری از باشگاه ها آرزوی داشتن آنها را در سر دارند.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد لیونل مسی هم اظهار داشت: ما در تیم مان یک رهبر بزرگ همچون مسی داریم که بهترین بازیکن دنیا و تاریخ است. جایگاه او همواره در تیم ما محفوظ است تا زمانی که تصمیم بگیرد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.