سرمربی پورتو می گوید تیمش جاه طلبی های زیادی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان دارد ولی اگر برابر بایرن حذف شود ماموریت خود را انجام داده است.
به گزارش ایسنا، پورتو در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شگفتی ساز شد و توانست با نتیجه ۳ بر یک بایرن مونیخ را شکست دهد.

جولین لوپتگی، سرمربی پورتو پیش از دیدار حساس برگشت برابر بایرن مونیخ گفت: به دستاوردهای خود در فصل جاری لیگ قهرمانان افتخار می‌کنیم. حتی اگر برابر بایرن شکست هم بخوریم، ماموریت ما در لیگ قهرمانان به خوبی پیش رفت. با این حال برای بازی برگشت هم برنامه داریم و می‌خواهیم سبک بازی خود را به حریف تحمیل و سعی کنیم به گل دست یابیم. هیچ راه حل یا کلید خاصی برای پیروزی در بازی وجود ندارد.

سرمربی جوان پورتو ادامه داد: باید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم اما شیوه بازی ما درست مثل بازی رفت خواهد بود. ما تیمی نیستیم که بخواهیم حریف را در بازی برگشت غافلگیر کنیم چون ظرفیتش را نداریم. هنگامی که توپ را در اختیار داریم باید حمله کنیم و هنگامی که توپ را در اختیار نداریم باید فضاهای بازی را ببندیم. من انرژی و وقت خود را صرف این که بایرن چگونه بازی خواهد کرد نمی کنم. ما نیاز داریم که روی توانایی های خود تمرکز کنیم.

هم تیمی سابق پپ گوآردیولا در تیم ملی اسپانیا ادامه داد: کارهایی را که باید انجام دهیم، در برنامه تمرینی خود داشته‌ایم. جاه طلبی های بزرگی در سر داریم. این بازی همانند امتحانی دشوار خواهد بود ولی ما باید دنبال راه حل ساده بگردیم. مقابل بایرن مونیخ، یکی از بهترین تیم های جهان بازی خواهیم کرد. نمی توانیم روی آن چیزی که ممکن است رخ دهد تمرکز کنیم. ما باید روی آنچه نباید اتفاق بیفتد تمرکز کنیم. سعی می کنیم موقعیت های گلزنی خلق کنیم و فوتبال خود را ارائه دهیم.

جکسون مارتینز و کاسیمرو دو بازیکنی هستند که احتمال داده می شود در نقل و انتقالات از این تیم جدا شوند. لوپتگی در این باره هم گفت: تیم هایی هستند که در زمان نقل و انتقالات درباره آن ها زیاد صحبت می شود و ما یکی از آن ها هستیم. ما باید روی کار خود تمرکز کنیم و تصمیمات صحیح را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.