سرمربی ۴۸ ساله تیم فوتبال پورتو تأکید کرد نگرش تیمش در تقابل با بایرن مونیخ همانند بازی رفت است و تغییری نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که مردانش با پیروزی ۳ بر یک در بازی رفت برابر باواریایی‌ها امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ هستند و با برتری قابل‌توجهی مقابل حریف نامدار خود پا به آلیانتس آره‌نا می‌گذارند، در کنفرانس خبری گفت: البته که چند تغییر برای این بازی خواهیم داشت ولی نگرشی که به بازی داریم تغییری نخواهد کرد.

این مربی اسپانیایی خاطر نشان کرد: پورتو تیمی غیرقابل پیش‌بینی و بدون هیچگونه سورپرایز بزرگی است. ما وقتی صاحب توپ می‌شویم به دنبال هجوم به دروازه حریف هستیم و وقتی توپ را در اختیار نداریم همگی در کارهای دفاعی شرکت می‌کنیم. انرژی‌ام را صرف این نمی‌کنم که ببینم بایرن مونیخ چه برنامه‌ای برای این بازی خواهد داشت. ما تنها روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم.

وی افزود: باید آن چیزهایی را که در تمرینات مرور کرده‌ایم، در زمین به نمایش بگذاریم و باید بگویم پورتو شور و شوق بالایی دارد. به هر حال آزمون خیلی دشواری در پیش داریم ولی باید دنبال راه‌حل‌های ساده باشیم. ما مقابل بایرن مونیخ، یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم روی چیزی که ممکن است رخ دهد، تمرکز کنیم. ما باید خلق موقعیت کنیم و بازی خودمان را به معرض نمایش بگذاریم.

سرمربی اسپانیایی پورتو صحبت‌های خود را اینگونه به پایان برد: به دستاوردهایی که تاکنون در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌ایم، افتخار می‌کنیم. ما سخت تلاش خواهیم کرد و با تحمیل بازی خود به دنبال گشودن دروازه بایرن مونیخ خواهیم بود. کلید خاصی هم برای پیروزی در این رقابت وجود ندارد و نحوه نگرش شما به این بازی و جزئیات است که صعود به دور بعد را رقم می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.