علی کفاشیان حرف های جالبی درباره زندگی خصوصی اش می زند و یک خاطره جالب هم تعریف می کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال می گوید برای اینکه بتواند تحصیلات عالیه داشته باشد و به جایگاه فعلی اش برسد، زحمات زیادی کشیده است. کفاشیان در این باره توضیح می دهد: «من برای اینکه درس بخوانم واقعا زحمت کشیدم. از موقعی که یادم می آید تابستان ها کار می کردم تا بتوانم پول در بیاورم و دستم در جیب خودم باشد.» او درباره وضع مالی خانواده اش توضیح می دهد: «خب ما که وضع مالی خوبی نداشتیم. پدر من یک کارگر ساده بود. صبح تا شب کار می کرد و دیر وقت به خانه می آمد. چند تا بچه هم بودیم و هزینه زندگی روی دوش او بود. برای اینکه فشار روی او کمتر باشد، از وقتی چشم و گوشم باز شد به سرکار رفتم. تمام تابستان را کار می کردم.» کفاشیان می گوید پدرش نمی توانست به خاطر مشکلات اقتصادی به او زیاد پول بدهد: «بله، از همان موقع ما اقتصاد مقاومتی را رعایت می کردیم. راستش پدرم نمی توانست به ما پول تو جیبی زیادی بدهد به خاطر همین سرکار می رفتیم. البته خودمان دوست داشتیم که به او کمک کنیم چون می دیدیم چقدر زحمت می کشد.»

کفاشیان مثل خیلی از چهره های معروف کارگری کرده است و در این باره می گوید: «راستش من در نائین در یک کارخانه کارگری می کردم. همینطور در یک کارگاه. یک مغازه هم بود که گاهی آنجا کار می کردم. هر کاری که فکر کنید کرده ام. از پادویی بگیرید تا آبمیوه فروشی. راستش هدف من این بود که خودم خرج مدرسه ام را در بیاورم و به پدر فشاری نیاید.»

کفاشیان کودکی خود را اینطور گذراند به همین دلیل دوست نداشت بچه های خودش سختی بکشند. او لبخند می زند و ادامه می دهد: «راستش هر وقت بچه ها پول لازم داشته باشند می دهم. آنها که نباید مثل من سختی بکشند.» اما او با بچه هایش برخورد فیزیکی هم کرده است؟ بعید به نظر می رسد: «اتفاقا یک بار احسان را زدم. یک لگدی به او انداختم و یک ضربه ای هم به صورتش زدم. بعدا خودم پشیمان شدم. والا من به کتک زدن بچه اعتقاد ندارم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )