ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد زمانی که برای آبی‌واناری‌پوشان بازی می‌کرد از رئیس این باشگاه خواست به او اجازه دهد به کهکشانی‌ها بپیوندد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، زلاتان ابراهیموویچ فاش کرد در یک فصل حضورش در تیم فوتبال بارسلونا (۱۱-۲۰۱۰) از رئیس وقت این باشگاه، ساندرو روسل خواسته است که به او اجازه دهد به ژوزه مورینیو در رئال مادرید ملحق شود.

ایبرا در یک فصل حضورش در نیوکمپ نتوانست رضایت پپ گواردیولا، سرمربی وقت کاتالان‌ها را جلب کند و در پایان آن فصل از این تیم جدا شد. او اکنون در کتاب شرح حال خود اعتراف کرده است که در همان فصل از روسل خواسته به او اجازه دهد به رقیب دیرینه بارسلونا ملحق شود اما رئیس پیشین بارسا به وی اجازه این کار را نداده است.

ابراهیموویچ که پیش از رفتن به بارسلونا در اینتر با آقای خاص کار کرده بود، در کتاب شرح حال خود نوشته است: به روسل گفتم که می‌خواهم به رئال مادرید ملحق شوم. رنگ روسل با شنیدن این جمله سفید شد و گفت هر تیم دیگری باشد قبول می‌کند، به جز رئال و اینکه چنین جابه‌جایی امکانپذیر نخواهد بود.

مهاجم سوئدی PSG در ادامه نوشته است: به روسل گفتم که شما از من یک سؤال پرسیدید و من هم دارم جوابش را می‌دهم. رئال مادرید تنها تیمی است که من می‌توانم خودم را در حال بازی در آنجا تصور کنم. من مورینیو را دوست دارم اما شما باید به رئالی‌ها زنگ بزنید و این موضوع را به آنها بگویید.

مخالفت روسل با تقاضای ابراهیموویچ برای پیوستن به رئال‌ مادرید او را از ملحق شدن به کهکشانی‌ها بازداشت اما ایبرا در پایان تنها فصل حضورش در کاتالونیا این تیم را به مقصد میلان ترک کرد و پس از تجربه دو فصل موفق در آنجا به پاریسی‌ها پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.