سرمربی پاری سن ژرمن می گوید تیمش در حال تبدیل شدن به تیمی بزرگ در اروپاست.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در حالی باید در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن برود که به لطف برتری ۳ بر یک رد بازی رفت از شانس بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی برخوردار است.

لورن بلان، سرمربی تیم فرانسوی پیش از دیدار برابر بارسلونا گفت: کاملا به این موضوع آگاه هستیم که که ماموریت بسیار دشواری را در پیش داریم. گل نخوردن برابر این بارسلونا تقریبا اتفاقی غیرممکن است، برای همین می دانیم که برای موفقیت باید حمله و گلزنی کنیم. دیدارهای اخیر دو تیم را بارها مشاهده کردم. در تمام آنها مالکیت توپ در اختیار بارسا بود. من این موضوع را دوست ندارم ولی باید قبول کنیم که بارسا یکی از بهترین تیم های دنیا در این زمینه است و بعید است که در بازی سه شنبه شب نیز روند بازی تغییر قابل ملاحظه ای داشته باشد. آنها بازیکنانی دارند که سال ها پس از بازنشستگی درباره آنها صحبت خواهد شد و تفاوت اصلی بارسا با ما این است که پاری‌سن‌ژرمن در حال تبدیل شدن به یک تیم بزرگ است ولی بارسلونا در حال حاضر به این سطح رسیده است.

او درباره انتقام از بارسلونا گفت: چنین واژه ای را در ورزش دوست ندارم. در دیدار برگشت چیزی برای از دست دادن نداریم و می‌خواهیم که بر خلاف دیدار رفت از موقعیت های گلزنی خود استفاده کرده و به گل برسیم. بارسلونا از بهترین تیم‌های کنونی فوتبال اروپاست و پیروزی برابر این تیم نیاز به آمادگی زیادی درصد دارد.

او با تمجید از خاویر پاستوره ادامه داد: خاویر واقعا غیر قابل پیش بینی است. او کارهایی را انجام می دهد که تنها کسی با توانایی او می تواند انجام دهد. گاهی او کارهایی را انجام می دهد که از لحاظ منطقی قابل توضیح نیستند.

او درباره زلاتان نیز گفت: او با وجود محرومیت در بازی های اخیر هر روز به صورت جدی در تمرین حاضر بوده و در شرایط خوبی به سر می برد. لیگ قهرمانان تنها هدف باقی مانده ما در این فصل نیست و اگر از جنبه مثبت نگاه کنیم استراحت او در هفته های اخیر در بازی های پایانی به سود ما خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.