بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در هفته‌های اخیر با بدشانسی روبه‌رو شده‌ایم اما شک نکنید ملوان با پتانسیلی که دارد، در لیگ خواهد ماند.
سعید یوسف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک بر یک ملوان انزلی مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: انصافا هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و صاحب‌ موقعیت‌های زیادی شدند اما هیچ کدام از این موقعیت‌ها استفاده نکردند. شاید تساوی در این دیدار عادلانه بود اما اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

بازیکن ملوان در مورد اعتراض استقلالی‌ها به فحاشی تماشاگران گفت: اگر بگویم فحاشی صورت نگرفته درست نیست اما آنقدر هم نبود که بخواهند در موردش صحبت کنند.

یوسف‌زاده در خصوص ماندن ملوان در لیگ عنوان کرد: بدون هیچ «برو برگردی»، ملوان در لیگ می‌ماند. در ۲،۳ هفته اخیر با بدشانسی روبه‌رو شده‌ایم اما شک نکنید که ملوان با پتانسیلی که دارد، در لیگ خواهد ماند.

در دیدار ملوان مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ، تماشاگران خواستار ورود یوسف‌زاده به زمین شدند اما فیروز کریمی با عصبانیت این بازیکن را روی نیمکت نشاند و اجازه گرم کردن را به او نداد. یوسف‌زاده در خصوص این موضوع به تسنیم گفت: در آن بازی، کریمی احساس کرد که تماشاگران خواستار ورودم به زمین هستند، در صورتی که تماشاگران مشغول تشویق کردنم بودند.

وی گفت: کریمی به خاطر این احساس، من را که مشغول گرم کردن بودم، روی نیمکت نشاند و تنها ۳۰ ثانیه آخر بازی به میدان فرستاد. کریمی «تز» خودش را دارد و به خیال اینکه تماشاگران خواستار تعویض من بودند، این کار را انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.