مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که برنامه‌ای برای برکناری برانکو ایوانکوویچ ندارد و نمی‌خواهد آرامش را از تیم بگیرد.
حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شایعه تغییرات دوباره روی نیمکت پرسپولیس و برکناری برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار مقابل لخویا اظهار داشت: نمی‌دانم این مسائل از کجا عنوان می‌شود و من هنوز هیچ تصمیمی درباره تیم نگرفته‌ام. حتی هنوز قرارداد برانکو را ندیده‌ام و با او صحبت نکرده‌ام که بخواهم چنین تصمیمی بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس ناراضی است، گفت: رضایت من شرط نیست و فقط باید مسائل قانونی رعایت شده باشد. انتخاب یا برکناری برانکو سلیقه شخصی من نست. اگر موارد قانونی در قرارداد سرمربی جدید پرسپولیس رعایت شده باشد و مشکلی ایجاد نکند، چرا باید سرمربی تیم را برکنار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه هنوز هم روی استعفای خود پافشاری می‌کند، افزود: من هنوز بودن یا نبودن خودم را نمی‌دانم و چگونه می‌توانم در این شرایط برای سرمربی تیم تصمیم بگیرم؟ این موضوع به شخص من ارتباطی ندارد و مطمئناً اگر مراحل قانونی طی شده باشد، هیچ مشکلی وجود ندارد و هیچکس هم نمی‌تواند تصمیم دیگری بگیرد.

سیاسی خاطرنشان کرد: من در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم. مدیریت قبلی باشگاه تصمیمی گرفته که من هم به آن احترام می‌گذارم و منتظر هستم تیم برگردد تا ببینم شرایط چگونه بوده است.

«آیا پرسپولیس تا پایان فصل دوباره با تغییر و تحولات روبه‌رو می‌شود و سیاسی قصد دارد با غافلگیر کردن تماشاگران بار دیگر آرامش را از این تیم بگیرد؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: چرا باید چنین کاری کنم و آرامش هواداران را به هم بزنم؟ من آمده‌ام تا انطباق مواردی که در باشگاه رخ داده را با قوانین کشور بررسی کنم چون همه باید قوانین کشور را رعایت کنند. قوانین باید توسط هر مدیری اجرا شود و اگر قانون رعایت شده باشد، کسی نمی‌تواند خلاف این کار قانون جدیدی تحمیل کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )