اعضای هیات مدیره استقلال با حضور در کمپ ناصر حجازی در تمرین‌های این تیم حاضر شدند.
به گزارش ایسنا، اعضای هیات مدیره استقلال به همراه مدیرعامل این باشگاه در محل تمرین استقلالی‌ها حاضر شدند. البته پورحیدری،‌ معینی، توفیقی و صاحب‌پناه در این دیدار غایب بودند.

امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال با دیدن اعضای هیات مدیره استقلال به استقبال آنها رفته و به آنها خوش‌آمد گفتند.

بهرام افشارزاده در جمع بازیکنان گفت خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تمرین استقلال آمدم. البته همیشه بازی‌هایتان را دنبال می‌کنم اما به خاطر مشکلات مالی رویم نمی‌شد که به تمرین بیایم. امروز آمده‌ام که خط بطلانی بر شایعات و حاشیه‌ها بکشم تا استقلال در آرامش کارش را دنبال کند. اگر کوتاهی تا این لحظه رخ داده از طرف من بوده و امیدوارم از کیان استقبال دفاع کنیم چرا که این باشگاه ۷۰ سال سابقه دارد.

او افزود: من به توانایی‌های شما اطمینان دارم و می‌دانم که ۴ بازی سخت پیش رو دارید اما مطمئنم در این بازی‌ها استثنایی ظاهر می‌شوید. دوست دارم که قهرمان لیگ شوید اما اگر نشد مطمئنم که سهمیه آسیایی را می‌گیرید. امروز به همراه اعضای هیات مدیره آمده‌ایم تا بگوییم که سایت‌هایی که می‌گویند افشارزاده قلعه‌نویی را برکنار می‌کند متوجه شوند که تا ما هستیم قلعه‌نویی هم هست به همین دلیل از قلعه‌نویی خواسته‌ام که با تمام وجود برای استقلال کار کند.

بعد از اظهارات افشارزاده مقداد نجف‌نژاد شروع به صحبت کرد و گفت: از این که پیش شما زحمت‌کشان استقلال هستم خوشحال و امیدوارم بتوانم با تجربه هیات مدیره‌های قبلی که در آن بودم، مساعدت و کمک لازم را به استقلال بکنم. استقلال چند رکن اصلی دارد که مهم‌ترین آنها هواداران هستند. همدلی و اتحاد پیش‌نیاز موفقیت است و امیدوارم در سال همدلی و همزبانی ما هم همدل و همزبان باشیم که اگر این اتفاق نیفتد، نتیجه عقیم خواهد شد.

وی افزود: موفقیت استقلال برای همه است و قبول دارم که نیازهای زیادی وجود دارد که برطرف نشده اما از شما می‌خواهم که تلاش کنید؛ چرا که ما مرد روزهای سختیم و سرمربی مجربی داریم. اعتقاد دارم هر کس می‌خواهد قهرمان شود،‌ باید عقبه داشته باشد و این عقبه به صورت شخصیت قهرمانی در استقلال است.

رییس جدید هیات مدیره استقلال که نماینده مجلس هم هست در ادامه صحبت‌هایش به خصوصی‌ شدن سرخابی‌ها اشاره کرد و گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس استارتش در مجلس خورد؛ چرا که اعتقاد ما این است که هر کس در ورزش موفق بوده دلیلش استفاده از ظرفیت‌های خصوصی سازی است. شاید عده‌ای بگویند که ۲۹۰ میلیارد برای استقلال و پرسپولیس گران است اما به نظرم ۱۰۰۰ میلیارد هم کم است. با این همه مشکل برای واگذاری این ارقام نیست بلکه اهلیت خریدار مهم است. با این حال دولت باید تا زمان واگذاری باشگاه‌ها را خوب اداره کند و یک نکته هم درباره ورزش قهرمانی است که باید دولت برای آن بودجه مناسب تخصیص دهد. با این همه من از شما می‌خواهم که برای شادی دل هواداران تلاش کنید و می‌دانم که دغدغه‌های مالی هم دارید که تلاش می‌کنیم آنها را برطرف کنیم.

پس از اظهارات افشارزاده و نجف نژاد خسرو حیدری و چند بازیکن دیگر استقلال به نمایندگی از سایر بازیکنان، مسائل و مشکلات‌شان را با اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان در میان گذاشتند که البته با درخواست مدیرعامل استقلال اهالی رسانه در این هنگام از جمع بازیکنان فاصله گرفتند تا این صحبت‌ها تا حدی محرمانه باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.