مدیرعامل باشگاه استقلال با روحیه دادن به بازیکنان این تیم اعلام کرد که هنوز هم به قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر امیدوار است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده که در تمرین عصر امروز (دوشنبه) استقلال حضور یافته بود در جمع بازیکنان گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها در تمرین حضور پیدا کردم. بعد از مشکلات مالی باشگاه نمی‌توانستم بازی‌ها را تماشا کنم اما اکنون به اینجا آمدم تا به همه شما خسته‌نباشید بگویم.

وی افزود: سعی کردیم فشاری که اطراف باشگاه بود را کم کنیم و جا دارد از تک‌تک شما به خاطر بزرگواری‌تان تشکر کنم، همچنین از امیر قلعه‌نویی و همکارانش هم از صمیم قلب تشکر می‌کنم. همه شما بدانید اگر کوتاهی وجود داشته از طرف ما بوده و حالا از شما می‌خواهم در ۴ بازی باقی‌مانده لیگ از کیان باشگاه دفاع کنید. شما داخل زمین پرچمدار بزرگان استقلال هستید. 

افشارزاده با اشاره به قدمت ۷۰ ساله باشگاه استقلال تاکید کرد: می‌خواهم از این قدمت طولانی باشگاه دفاع کرده و به بهترین شکل کار کنید. در ورزش برد و باخت وجود دارد اما می‌خواهم کار شما بازیکنان در این ۴ بازی استثنایی باشد. می‌دانم در ۴ بازی باقی‌مانده شاهد موفقیت‌های شما خواهم بود تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم، البته که بسیار هم به کسب مقام قهرمانی امیدوارم چون اتفاقات در فوتبال بسیار زیاد است.

مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه در تمرین آبی‌پوشان حضور یافته بود، اظهار داشت: مقداد نجف‌نژاد به دلیل سفر ۲ ماهه کامران صاحب‌پناه به هیئت مدیره اضافه شد و اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه است، امیدوارم بتوانیم از او در فعالیت‌های اقتصادی باشگاه استفاده کنیم.

وی گفت: قلعه‌نویی و کادرش مثل سابق مورد حمایت ما هستند و از سایر اعضای تیم نیز می‌خواهم ایستادگی کنند. سعی کنید با تمام نیرو به مصاف حریفان بروید و شما را به خداوند متعال می‌سپارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.