مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در ۸ بازی ۴ گل برای استقلال زدم و نمی‌توانم شنل به خودم ببندم و هر کاری انجام دهم.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان، گلی که به ثمر رساند، انتقادات علیه امیر قلعه‌نویی و .. صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* تسنیم: چرا نتوانستید ملوان را شکست دهید و به تساوی رضایت دادید؟

بازی با تساوی به پایان رسید ولی همه از تماشای این دیدار لذت بردند. مستحق تساوی نبودیم و می‌توانستیم با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم، به برتری برسیم. متاسفانه اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای پیش رفته که شرایط را برای استقلال سخت کرده اما ناامید نیستیم و همه توان‌مان را برای ۴ دیدار باقیمانده خواهیم گذاشت.

* تسنیم: گلی که به ثمر رساندی پاسخ به منتقدان در هفته گذشته بود؟

درباره کدام منتقد صحبت می‌کنید؟ اگر منظورتان آن تماشاگری بود که در برنامه نود انتقاد کرد، باید بگویم که او از دوستان میلاد سلیمان فلاح است . فکر کنم چون تخمه‌هایی که می‌خورد تمام شده بود، از من ایراد گرفت. این فرد را می‌شناسم و می‌دانم چه کسی است. در ۸ بازی ۴ گل برای استقلال زده‌ام و روی ۲،۳ گل تاثیر مستقیم داشتم. من که نمی‌توانم شنل به خودم ببندم و هر کاری انجام دهم.

* تسنیم: با میلاد سلیمان فلاح در مورد این شخص صحبتی انجام دادی؟

بدی من این است که حواسم به همه جا است. فکر نمی‌کنم بنده خدا سلیمان فلاح در جریان این موضوع باشد.

* تسنیم: درست است که آرش برهانی پس از انتقادات امیر قلعه‌نویی، در رختکن اشک ریخته است؟

نه این موضوع صحت ندارد. آرش به خاطر موقعیتی که از دست داده بود، ناراحت بود. هر مهاجمی موقعیت از دست می‌دهد و بارها این مسئله برای من اتفاق افتاده است.

* تسنیم: این روزها انتقادات زیادی از امیر قلعه‌نویی می‌شود و اینکه دوره او به پایان رسیده است.

در فوتبال ایران مُد است وقتی تیمی نتیجه نگیرد، همه مصاحبه کرده و از آن انتقاد می‌کنند. همه نظرات برای ما قابل احترام است اما این روزها نیاز به آرامش داریم. توجهی به برخی از انتقادات نداریم و کارمان را انجام می‌دهیم. به بازیکنان گفتم که ۵ بازی نتیجه گرفتیم اما یک نفر حرف از پاداش نزد، بنابراین کاری به برخی مسائل نداریم.

* تسنیم: بهرام افشارزاده گفته که بارها به امیر قلعه‌نویی اعلام کرده یک روانشناس کنار تیم باشد اما او نپذیرفته است...

من وارد بحث مدیریتی نمی‌شوم و هر فردی باید در حیطه وظایف خودش صحبت کند.

* تسنیم: امیرحاج رضایی در برنامه تلویزیونی امیر قلعه‌نویی را فاقد شخصیت اجتماعی خواند. نظرت چیست؟

حاج‌رضایی نباید این حرف‌ها را می‌زد. نمی‌خواهم از کسی طرفداری کنم اما چطور حاج‌رضایی در سپاهان مشاور قلعه‌نویی بود، قلعه‌نویی شخصیت اجتماعی داشت و الان ندارد؟ می‌توانم چند مصاحبه از حاج‌رضایی نشان دهم که قلعه‌نویی را ستوده است.

* تسنیم: و صحبت پایانی؟

هواداران بدانند که تنها ۴ بازی باقیمانده است و دربی نیز در پیش است. هدف اصلی کسب سهمیه آسیا است و قرار نیست استقلال هر سال قهرمان شود و قوتبال بالا و پایین دارد. در روزهایی که تیم می‌برد، همه سوت و دست می‌زنند ولی در سختی‌‌ها است که هواداران باید پُشت تیم باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )