سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس حق دفاع کردن و حق حسابگرانه بازی کردن ندارد و فقط باید حمله کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پیش از سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار روز چهارشنبه با لخویا در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: از شرایط تیم خیلی راضی هستم. خوشبختانه بنگر هم به شرایط مسابقه رسیده و فقط باید ببینم از او می‌توانیم از ابتدا بازی بگیریم یا در خلال مسابقه این کار را انجام دهیم. امیدوارم در بالاترین سطح بازی خود را انجام بدهیم. خوشبختانه همه بازیکنان با ما هستند و برای این مسئله مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات در حوزه مدیریتی در کار او اثر نمی‌گذارد و نگران نیست که این تغییر و تحولات به کادر فنی برسد، خاطر نشان کرد: ما اینجا هستیم که بازی کنیم. پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیا است و مدیرانش بهترین راه‌حل را برای اینگونه مواقع در نظر می‌گیرند. مدیران مراقب اوضاع پرسپولیس هستند، همچنین دولت که مالک اصلی باشگاه است بهترین راه حل‌ها را خواهد داشت هر چند من مدت کوتاهی است که به پرسپولیس آمده‌ام و نمی‌توانم در اینگونه موارد اظهارنظر کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مشکل مالیاتی چند بازیکن این تیم برای سفر به قطر حل شده یا خیر گفت: خوشبختانه همه بازیکنان اینجا هستند و مشکلی از این بابت نداریم.

برانکو در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس در نیمه دوم بازی با سپاهان نشان داد که از کناره‌ها ضعف دارد و آیا نمی‌ترسد لخویا نیمه دوم بازی با سپاهان - پرسپولیس را آنالیز کرده باشد و بخواهد به سرخپوشان از این منطقه ضربه بزند عنوان کرد: همیشه در هر تیمی مشکلاتی وجود دارد. سپاهان برابر ما یک سانتر روی اوت دستی و یک ضربه سر داشت که مکانی آن ضربه را گرفت. اگر ما دو گل از سپاهان خوردیم فقط و فقط به خاطر اشتباهات بزرگ فردی بود که باعث شد ما شکست بخوریم.

وی ادامه داد: بازی با سپاهان یک خوشبینی بزرگ به من داد و این خوشبینی این بود که ما ۶ شانس مسلم مقابل این تیم ایجاد کردیم و داور هم یک داور محرز برای ما نگرفت. ما می‌دانیم حریف روز چهارشنبه‌مان قهرمان قطر است و قطعا در سطح یک قهرمان رفتار خواهد کرد ولی ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس در بازی با لخویا دنبال یک امتیاز است یا ۳ امتیاز، گفت: پرسپولیس همیشه دنبال ۳ امتیاز است و اصلا غیر از این نباید وجود داشته باشد. تا زمانی که من در این تیم به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم فلسفه‌ام همین است و برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. پرسپولیس حق دفاع کردن و حق حسابگرانه بازی کردن ندارد و فقط باید حمله کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه چرا گابریل در بازی با سپاهان در کناره‌ها به کار گرفته شد و آیا قرار است در بازی با لخویا هم در این پست بازی کند، گفت: گابریل در بازی روز چهارشنبه با لخویا ذخیره است.

وی در واکنش به این مسئله که برخی از کارشناسان پس از بازی پرسپولیس و سپاهان معتقد بودند تعویض‌هایش در این بازی خوب نبوده، اظهار داشت: چرا فکر می‌کنید تعویض‌های من اشتباه بوده است؟

یکی از خبرنگاران در پاسخ به این سوال برانکو گفت: شما از سپاهان یک گل جلو بودید اما پس از تعویض‌های پرسپولیس ورق برگشت و سپاهان پیروز شد که برانکو در پاسخ گفت: ما بعد از تعویض‌هایمان دو شانس دیگر هم روی دروازه سپاهان داشتیم اما همانطور که گفتم فقط یک اشتباه بزرگ انفرادی باعث شد ۳ امتیاز را از دست بدهیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس همیشه باید توان هجومی، سرعتی و چالاک بازی کردن را داشته باشد اما در بازی با سپاهان گابریل در این زمینه قوی نبود ضمن اینکه مشکل مصدومیت این بازیکن وجود داشت و او به خاطر همین در درگیری‌ها قدرت همیشگی را نداشت.

برانکو در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی‌ها معتقدند تعویض پیام صادقیان با گابریل یک تعویض سفارشی از سوی حسین هدایتی بوده است گفت: پس از بازی پرسپولیس و النصر دیگر هدایتی را ندیدم، او مشغول تجارت خودش است و در تیم ما حضور نداشته است.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پیام صادقیان در بازی پرسپولیس - سپاهان پس از حضور در زمین نتوانسته به سمت راست پرسپولیس کمک کند اظهار داشت: اتفاقا ما صادقیان را به زمین فرستادیم تا در سمت راست به خانزاده کمک کند کاری که گابریل نمی‌توانست آن را انجام دهد. در آن بازی هادی نوروزی در سمت چپ عالی بود و ما می‌خواستیم همین وضعیت را در سمت راست زمین هم ایجاد کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )