آستون ویلا با برتری برابر لیورپول به فینال جام حذفی انگلیس صعود کرد و رویای حضور جرارد در فینال در آخرین فصلش را بر باد داد.
به گزارش ایسنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین آستون ویلا و لیورپول برگزار شد. قرمزها در نبود لوکاس که چند ساعت پیش از بازی مصدوم شده بود، با جرارد و بدون استوریج کار را آغاز کردند. ویلا اگرچه صاحب توپ و میدان بود اما در ۳۰ دقیقه نخست موقعیت خاصی ایجاد نکرد.

گل نخست بازی را کوتینیو به ثمر رساند. پاس عمقی استرلینگ به کوتینیو رسید که این بازیکن با تک به تک شدن با گیون، توپ را به گوشه دروازه رساند. در ادامه دو تیم صاحب موقعیت شدند تا اینکه در نهایت این بنتکه بود که بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم ویلا بهتر بازی کرد. سرانجام در دقیقه ۵۳، فابین دلف، بازیکنی که در نیم فصل اول از او به عنوان جانشین استیون جرارد یاد می‌شد، گل برتری شاگردان شروود را به ثمر رساند.

همچنین ماریو بالوتلی، یک بار در حالی موقعیت تک به تک را وارد دروازه کرد که داور گل این مهاجم تازه به زمین آمده را آفساید اعلام کرد. تصاویر آهسته نشان می‌داد که کمک داور اشتباه کرده است. در نهایت دو تیم به همین نتیجه رضایت دادند تا استون ویلا در دیدار نهایی با آرسنال دیدار کند.

پس از آنکه جرارد اعلام کرد در پایان فصل از لیورپول می‌رود، رسانه ها از پایان دوران این بازیکن در فینال ومبلی سخن به میان آوردند تا این بازیکن با کسب یک جام از لیورپول برود که اینطور نشد و قسمت اینطور سرنوشتی برای جرارد رقم زد که بدون کسب قهرمانی در لیگ برتر و بدون قهرمانی در آخرین سال حضور در لیورپول از این تیم جدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.