مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، شرایط به گونه‌ای بوده که باید از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری می‌کرده است.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا سیاسی در پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من امروز از سمت خود کناره‌گیری کردم. شرایط به‌گونه‌ای بود که من باید استعفا می‌کردم و برای استعفایم هیچ توصیه‌ای در کار نبود.

وی همچنین خاطر نشان کرد در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص هزینه‌هایی که در این باشگاه کرده هیچ صحبتی مطرح نشده است.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در این خصوص افزود: اینکه من چقدر در باشگاه پرسپولیس هزینه‌ کرده‌ام و مطالباتم از این باشگاه چقدر است به آقای خادم ارتباطی ندارد و بعد از فروش باشگاه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

سیاسی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، تصریح کرد: شرایط به‌گونه‌ای بود و حساسیت‌هایی وجود داشت که من باید از سمت خود استعفا می‌کردم. قطعاً در مجمع باشگاه استعفای من مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود. تا آن زمان من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهم بود.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد اظهارنظری از سوی او مبنی بر اینکه قصد کناره‌گیری از مدیرعاملی باشگاه را ندارد و به کار خود ادامه می‌دهد گفت: من چنین ادبیاتی ندارم و نگفتم که می‌مانم بلکه عنوان کردم تا چند روز آینده به فعالیت خود ادامه می‌دهم تا هیئت مدیره و مجمع باشگاه وضعیت مرا مشخص کنند.

وی تصمیمات مجمع و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را برای خود قابل احترام خواند و اظهار داشت: من قول داده بودم هر کجا پرسپولیس مشکل مالی داشت به این باشگاه کمک کنم و همچنان روی قول و قرارم هستم و هر کمکی که بتوانم از پرسپولیس دریغ نمی‌کنم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد به هیچ عنوان در مزایده فروش این باشگاه شرکت نخواهد کرد.

سیاسی در خصوص ادامه فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس گفت: من از فردا پشت میزم قرار می‌گیرم و شرایط باشگاه را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهم داد.

وی با طرح این موضوع در خصوص آینده محمدحسین نژادفلاح (قائم مقام باشگاه پرسپولیس) در این باشگاه،گفت: تا این لحظه که بنده اطلاع دارم آقای نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس است. آقای نژادفلاح برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده که جا دارد در اینجا از ایشان تشکر کنم. قطعا از این به بعد هم آقای نژادفلاح با همان اختیاراتی که پیش از این داشته به فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد و شرایطی را فراهم می‌آورم تا ایشان بدون مشکل به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه نژادفلاح عنوان کرده بود حاضر نیست به عنوان قائم مقام سیاسی در این باشگاه فعالیت کند، گفت: من هنوز آقای نژادفلاح را ندیده‌ام. باید ایشان را ببینم و با هم صحبت کرده و شرایط را بررسی کنیم.

موضوع هزینه‌هایی که حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس کرده بود سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از حمیدرضا سیاسی بود، که وی در پاسخ خاطر نشان کرد: از همه کسانی که به باشگاه پرسپولیس کمک کردند از جمله آقای هدایتی تشکر می‌کنم. قطعا در زمان واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی هزینه‌هایی که این دوستان انجام دادند جزو دیون باشگاه است و مورد بررسی و تصمیم‌گیری خواهد گرفت.

وی از اظهارنظر در خصوص تغییر و تحول در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس خودداری کرد و گفت: من چون نبودم نمی‌توانم و نباید در خصوص تغییرات در کادر فنی اظهارنظر کنم. این تصمیمی است که مدیران پیشین باشگاه اتخاذ کرده‌اند و من باید خودم را با آن وفق دهم نه اینکه با اظهارنظر و تصمیمی بدون بررسی به مشکلات باشگاه اضافه کنم.

سیاسی، کادر فنی هر باشگاه را نقطه مهم و تاثیرگذار خواند و گفت: تغییرات در کادر فنی باید با نظر کارشناسان، پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد. کادر فنی نقطه حساسی است که باید در مورد آن با دقت نظر تصمیم‌گیری کرد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: ظاهرا در زمانی که من نبوده‌ام کمیته فنی باشگاه فعال شده است. باید این کمیته همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. تغییرات کادر فنی تخصصی است و باید با نظر کمیته فنی صورت بگیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در زمان مدیریت من در باشگاه پرسپولیس که خیلی هم کوتاه بود مشکلات زیادی وجود داشت که من سعی کردم آنچه مدنظرم بود را در باشگاه پیاده کنم. در این دوره هم تلاش می‌کنم مشکلات باشگاه را تا زمانی که هستم به حداقل برسانم.

سیاسی در ادامه مدعی شد تغییراتی که در زمان مدیریت او در کادر فنی این تیم اعمال شده بود با نظر کمیته فنی این باشگاه و اعضای فنی هیئت مدیره صورت گرفته بود.

مدیر عامل مستعفی باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: در فاصله کوتاهی که تا پایان فصل و واگذاری باشگاه به بخش خصوصی باقی مانده است باید بدهی‌هایی را که باشگاه دارد، مشخص کنیم. در این شرایط نمی‌شود معجزه‌ای صورت داد. در این شرایط اعضای هیئت مدیره از من خواستند در این چند روز باقیمانده بمانم تا مدیریت جدید باشگاه مشخص شود.

وی در خصوص احتمال ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین این باشگاه گفت: من واقعا نمی‌دانم وضعیت اسپانسر به چه گونه‌ است باید شرایط را بررسی کرده و ببینم آیا امکان فعالیت با اسپانسر وجود دارد یا خیر.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )