جالوروسی نتوانست از فرصتی که بانوی پیر برای صعود به رده دوم جدول در اختیارش قرار داده بود استفاده کند و به تقسیم امتیاز با میهمان خود رضایت داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌‌و‌یکم سری A ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان دنبال شد که در مهمترین آنها، رم نایب قهرمان فصل گذشته در خانه برابر آتالانتا به تساوی یک بر یک رضایت داد.

فرانچسکو توتی، کاپیتان جالوروسی در دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی نخستین گل بازی را به ثمر رساند و ۲۰ دقیقه بعد جرمن دنیس همین کار را برای آتالانتا تکرار کرد تا رم فرصت صعود به رده دوم را از دست بدهد.

رم در شرایطی به تقسیم امتیازات با میهمان رده هفدهمی خود رضایت داد که با کسب پیروزی می‌توانست جای همشهری‌اش، لاتزیو که شب گذشته در خانه یوونتوس تن به شکست داده بود را در رده دوم بگیرد.

در سایر بازی‌های عصر امروز نتایج زیر رقم خورد:

کیه‌وو یک - اودینزه یکامپولی ۲- پارما ۲پالرمو ۲ - جنوا یک

هفته سی‌و‌یکم سری A امشب با برگزاری یک دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دنبال می‌شود که در آن ناپولی میهمان کالیاری است. در حساس‌ترین و آخرین بازی این هفته از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در دربی دلامدونینا، اینتر میزبان میلان خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، یوونتوس ۷۳ امتیازی در صدر است و تیم‌های لاتزیو و رم هر دو با ۵۸ امتیازی و بر حسب نتایج بازی‌های رودررو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.