مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه امروز خود با پیشکسوتان این تیم توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال بهرام افشارزاده درباره جلسه ظهر روز یکشنبه خود با پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: جلسه بسیار مفید و مثبتی را برای برقراری آرامش در مجموعه استقلال با حضور پیشکسوتان باشگاه برگزار کردیم. در این جلسه صحبت‌های عالی و اثربخشی رد و بدل شد که انشاالله مثمر ثمر خواهد بود. آقای اولیایی در این جلسه در باره اساسنامه و همچنین در جهت همبستگی تمامی اعضای مجموعه استقلال صحبت‌های بسیار منطقی و خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: آقای روشن درباره علاقه خود به استقلال سخن گفتند و تایید کردند که تمامی صحبت‌هایشان از روی حسن نیت است. ما نیز از وی خواستیم از این به بعد فضا به شکلی باشد که انتقاد در فضایی سالم و بدون تنش انجام شود.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: صحبت‌های آقای منزوی نیز بسیار کارگشا و مناسب بود. ایشان درباره قدمت باشگاه و انتظارات مردم در مورد تیم استقلال صحبت‌های مهمی انجام دادند و ابراز امیدواری کردند تا این فضا برطرف شود. فرزند آقای حجازی نیز در این جلسه حضور داشتند که حضور ایشان نیز بسیار مفید و موثر بود.

افشارزاده در باره نتیجه این جلسه گفت: به امید خدا پس از این مقرر شد که اعضای مجموعه استقلال انتقادات خود را در فضایی سازنده پس از انتقال به باشگاه و شخص بنده به گوش کادر فنی برسانند تا این انتقادات و نظرات از فضای اصلی خود منحرف نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.