رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: پاشازاده به من توهین نکرد و بین ما مشکلی ایجاد نشد.
به گزارش ایسنا منطقه مرکزی، غلامرضا بهروان افزود: بازی دو تیم آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت بسیار حساس بود که هر دو تیم برای صعود به لیگ یک شانش داشتند. از همین رو بنده به عنوان نماینده ویژه فدراسیون این بازی را از نزدیک نگاه می‌کردم.

وی افزود: تیم آلومینیوم اراک ۱۳ یا ۱۴ اتوبوس تماشاگر به رشت آورده بود. سپیدرود هم یک تیم قدیمی است و تماشاگران زیادی دارد. حدود هشت هزار تماشاگر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. دو تیم بازی محکمی را از خود ارائه دادند. نیمکت آلومینیوم اعتراض‌های زیادی به داوری داشت.

وی افزود: وقتی پاشازاده اعتراض می‌کرد تماشاگران تحریک می‌شدند. در نهایت داور مسابقه در دقیقه ۸۸ از پاشازاده خواست که نیمکت تیمش را ترک کند و به روی سکوها برود اما پاشازاده حاضر به ترک زمین نشد و طبق قانون تا زمانی که پاشازاده نمی‌رفت بازی نمی‌توانست ادامه یابد.

وی افزود: بعد از این اتفاق بنده به کنار زمین آمدم و از پاشازاده خواستم که زمین بازی را ترک کند و وی هم همین کار را کرد و هیچ اتفاق دیگری بین ما رخ نداد و هیچ توهینی از سوی پاشازاده به من نشد.

بهروان اظهار کرد: از مربیان به ویژه کسانی که چهره‌های سرشناسی در فوتبال این مملکت هستند انتظار می‌رود آرامش بیشتری از خود نشان دهند.

این مقام مسئول درباره کمیته داوران نیز گفت: این کمیته باید دقت بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد. ما در دیدارهای حساس به داوران با تجربه نیاز داریم که بتوانند بار روانی و جو ملتهب مسابقات را تحمل و با تمرکز بیشتر قضاوت کنند.

وی افزود: این بدان معنا نیست که داوران جوان ما خوب نیستند که با توجه به این که خودم هم در کمیته داوران مسئولیت داشتم و همچنین ناظر داوری بودم، در هفته‌های پایانی می‌طلبد که از داوران با تجربه استفاده شود زیرا برگزاری بهتر مسابقات به نفع تیم‌های فوتبال و داوران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.