سرمربی تیم امید می‌گوید که کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم امید در مسابقه‌های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو راضی بوده است.
به گزارش ایسنا، محمد خاکپور بعد از به پایان رسیدن جلسه مشترک با کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره این جلسه اظهار کرد: جلسه‌ای مبنی بر گزارش‌های کاری بود که به صورت شفاهی و کتبا به کمیته فنی ارائه دادیم. در این گزارش درباره مسابقه‌ها، اردوها و برنامه‌هایمان توضیحاتی دادیم که تلویحا از کار انجام شده راضی بودند. ادامه همکاری بستگی به این دارد که برنامه‌های ما را مطالعه کنند و مورد قبول قرار دهند.

سرمربی تیم ملی امید درباره برنامه بازی‌ها و دیدارهای دوستانه تیم ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دی ماه بازی‌های تیم ملی آغاز می‌شود، سعی کرده‌ایم که برنامه‌های و مسابقه‌های لیگ و بازی‌های تیم ملی بزرگسالان تداخلی نداشته باشند. در این برنامه سعی‌مان بر این بود که اردوها و مسابقه‌هایمان مطابق با برنامه فیفا باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد که مسئله آزمون و جهانبخش باز هم تکرار شود، گفت: اولویت با تیم ملی بزرگسالان است مگر این که بازی‌های آنها رسمی نباشد. اگر بازی‌های ما رسمی باشد و بازی‌های آنها دوستانه، اولویت با تیم امید است.

خاکپور در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تیم امید در مسابقه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند، اظهار کرد: این مسابقه‌ها می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ما باشد.

وی در پایان درباره این که آیا کسی به کادر فنی تیم امید اضافه می‌شود، گفت: فرد خاصی را مد نظر نداریم و تیم فنی امید همین افرادی که هستند خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )