سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره وضعیت مبهم چند نفر از بازیکنان دورگه خواستار این شد که از کی‌روش این سوال را بپرسند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور پس از جلسه‌ای که امروز (یکشنبه) با کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار کرد گفت: در این جلسه در خصوص برنامه‌های قبلی‌مان و حضور در مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های آسیا صحبت کردیم و همچنین برنامه‌های آینده‌مان را به همراه نظراتی که بود به کمیته فنی دادیم و دیگر آنها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: هر موضوعی که لازم بوده را به حبیب کاشانی گفته‌ام تا آماده‌سازی خوبی در راه انتخابی المپیک داشته باشیم اما به هر جهت کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیرنده است. آنها باید برنامه ما را مطالعه کنند و در این بین هر خلائی که وجود داشته باشد برطرف خواهد شد و یا برنامه ما را تایید می‌کنند.

سرمربی تیم امید درباره اینکه چه توضیحی می‌تواند در خصوص برنامه‌اش داشته باشد گفت: با توجه به اینکه بازی‌های تیم امید در دی‌ماه برگزار می‌شود برنامه‌هایمان را با تعطیلات لیگ و سایر برنامه‌های تیم‌های ملی مطابق کردیم تا خدشه‌ای به دیگر برنامه‌ها وارد نشود. سعی داشتیم اردوها و بازی‌های تدارکاتی را در روزهای فیفا انجام دهیم و ممکن است در این بین لیگ تعطیلاتی هم داشته باشد که مطمئنا اگر امکانش بود در این تعطیلات اردو و بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت.

خاکپور درباره اینکه موضوع استفاده از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به کجا می‌کشد، اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که اولویت تیم ملی بزرگسالان است در صورتی که این تیم بازی رسمی داشته باشد. اگر تیم امید بازی رسمی داشت و تیم ملی بزرگسالان بخواهد بازی دوستانه انجام دهد اولویت با بازی رسمی است اما اگر هر دو تیم شرایطشان یکسان بود مطمئنا آزمون و جهانبخش باید در تیم ملی بزرگسالان باشند و در برنامه‌ها و تمرینات این تیم شرکت کنند.

وی درباره اینکه حضور تیم امید در مسابقات غرب آسیا را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: مطمئنا بازی‌های غرب آسیا تدارکات خوبی برای تیم امید است تا به هماهنگی خوبی برسیم و در بازی‌های انتخابی المپیک شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که‌ آیا قرار است نفر جدیدی به کادر فنی تیم امید اضافه شود یا خیر، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداریم اما اگر نیاز باشد مطمئنا نفراتی را اضافه خواهیم کرد.

خاکپور درباره اینکه چرا بازیکنان دورگه‌ای مانند امید نظری، استیون بیت‌آشور و ... به تیم ملی دعوت شدند اما به یکباره کارلوس کی‌روش هیچ علاقه‌ای به دعوت از آنها ندارد گفت: این را از من نپرسید از کسانی بپرسید که این بازیکنان را به تیم ملی دعوت شدند. در کشورمان استعدادهایی داریم که اگر به آنها توجه شود خیلی بهتر  می‌توانند به فوتبال ملی کمک کنند.

وی ادامه داد: این بازیکنان را من نیاورده‌ام و فکر می‌کنم باید از کی‌روش سوال کنید که این بازیکنان را به تیم ملی آورد چون پاسخ دادن به این سوال به من ارتباطی ندارد.

سرمربی تیم امید درباره اینکه مسئولان تیم امید چه پاسخی به درخواست فدراسیون‌های الجزایر و ویتنام دادند که خواستار بازی دوستانه با تیم امید بودند، گفت: این دو کشور می‌خواستند با تیم امید ما بازی کنند اما چون لیگ ما ۲۵ اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد و بازیکنان ما همه خسته هستند صلاح نیست که در آن زمان بازی دوستانه انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.