سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که از شکست مقابل ذوب‌آهن درس گرفته و از این درس در فینال جام حذفی استفاده خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه چرا در تیم ملی برخی بازیکنان دو رگه دعوت شده‌اند که اکنون جایی در این تیم ندارند، گفت: هر کسی قبول کرد که زیر پرچم ایران قرار بگیرد حرکتی بسیار قابل قبول انجام داده است. همه دیدند که بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد چقدر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به تیم ملی کمک کردند. این بازیکنان هم یک رگ ایرانی دارند و مانند بازیکنان داخلی می‌توانند با تشخیص سرمربی تیم ملی لباس تیم کشورشان را بپوشند.

وی افزود: انتظار ما این است که یک پرونده ویژه از بازیکنانی که می‌توانند برای تیم ملی ایران بازی کنند وجود داشته باشد و هر کدام از این بازیکنان دورگه که علاقمند به حضور در تیم ملی هستند، توسط سرمربی تیم دعوت شوند. اینکه بازیکنانی اینچنینی با وجود داشتن شرایط بازی کردن در تیم‌های دیگر، تیم ملی ایران را انتخاب کردند بسیار باعث افتخار است. این بازیکنان نشان دادند که خون ایرانی در رگ‌های‌‎شان است. این دست از بازیکنان هم مانند سایر بازیکنان ایرانی هستند و فرقی میان آنها نیست.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنانی مانند دنیل داوری، مهرداد بیت‌آشور، امید نظری و ... به تیم ملی دعوت شدند اما حالا دعوت نمی‌شوند و این موضوع به دلیل ضعف آنها نیست، گفت: چه کسی گفته این بازیکنان ضعف فنی داشته‌اند و بازیکنان خوبی نیستند؟! تشخیص سرمربی بوده که این بازیکنان را دعوت نکند و آنها نیز مانند بازیکنان داخلی طبق عملکردشان در لیست تیم ملی قرار می‌گیرند. اگر اکنون جا برای دروازه‌بانی مانند دنیل داوری تنگ شده است، به خاطر عملکرد دروازه‌بان خوبی مانند علیرضا بیرانوند بوده که توانسته با عملکردش در تیم ملی جایگاه پیدا کند. ما نباید به این موضوعات بپردازیم. مطمئناً هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت شده لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته و اینگونه نیست که بگوییم آنها ضعیف بوده‌اند. اکنون باید به این موضوع توجه کنیم که در لیگ‌های اروپایی بازیکنانی داریم که برای ایران افتخارآفرینی می‌کنند.

منصوریان درباره اینکه مجید جلالی گفته در بین تیم‌های لیگ برتری بدنسازی تیم نفت از همه بهتر بوده و چه اتفاقی در تمرینات بدنسازی این تیم رخ داده است، اظهار داشت: من از مجید جلالی تشکر می‌کنم. باید بگویم فضای بدنسازی تیم نفت مانند تیم ملی، مانیتورینگ است و می‌دانیم وضعیت بازیکنان‌مان در هر شرایطی چگونه پیش می‌رود. حتی قبل از بازی با ذوب‌آهن می‌دانستیم که بازیکنان‌مان چه شرایطی دارند اما باید از این وضعیت و تحت فشار بودن به‌گونه‌ای عبور می‌کردیم. استفاده از دستگاه‌های جی پی اس که کاری کاملاً علمی است در بدنسازی ما بسیار تأثیرگذار بوده و ما با یک گروه فنی ۱۵ نفره کارها را انجام می‌دهیم.

وی افزود: به همه تیم‌های پیشنهاد می‌کنم با استفاده از دستگاه‌های جی پی اس که قیمتی هم ندارد کار خود را فنی‌تر دنبال کرده و با استفاده از این سیستم شرایط‌شان را بهتر از قبل کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد: ما تاکنون ۲۶ بازی در لیگ انجام داده‌ایم و من چند روز پیش بازی‌های لیگ‌های حرفه‌ای آلمان، انگلیس و اسپانیا را پیگیری می‌کردم که دیدم آنها با آن سیستم و تشکیلات حرفه‌ای چگونه کار را پیش می‌برند و با توجه به اینکه سیستم ما لجستیکی است توانسته‌ایم به خوبی کارمان را انجام دهیم.

منصوریان خاطر نشان کرد: اینکه ما به آن شکل مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم به این موضوع باز می‌گردد که بعد از بازی با الشباب می‌خواستیم سریعاً به کشور بازگردیم اما سفر ما از عربستان به ایران و اصفهان پنج قسمت شد، چون پرواز چارتر نداشتیم و با خستگی به مصاف ذوب‌آهن رفتیم. متأسفانه نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم اما از این بازی یک درس گرفتیم تا در فینال جام حذفی از این درس استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.