مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اگر نیاز باشد با نظر خاکپور کادر فنی تیم امید را تقویت خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی در پایان جلسه امروز (یکشنبه) کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با مسئولان تیم فوتبال امید کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن مرحله اول مسابقات فوتبال انتخابی المپیک امروز جلسه‌ای برگزار شد تا در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم که مهمترین آنها بازی‌های گذشته، برنامه‌های پیش رو و اردوهای آینده تیم امید برای حضور در مرحله نهایی مسابقات راهیابی به المپیک ۲۰۱۶ بود.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز آقای خاکپور برنامه‌های خود را ارائه کرد که مورد قبول اعضای کمیته فنی قرار گرفت. آقای خاکپور می‌خواهد کار خود را با جان و دل انجام دهد تا تیم امید حضوری پرقدرت در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در قاره آسیا داشته باشد.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان درپاسخ به این سؤال که آیا در جلسه امروز پیرامون حضور فرهاد مجیدی و وحید هاشمیان در کادر فنی تیم امید صحبتی مطرح شده است، گفت: هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نشد و فقط در خصوص بازی‌های گذشته و بازی‌های آتی تیم امید نقطه نظراتی مطرح شد و آقای خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید برنامه‌های موردنظر خود را ارائه کرد.

کاشانی درباره اینکه چرا مجیدی و هاشمیان در جلسه امروز شرکت نکردند، گفت: من مسئول کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیستم و بهتر است ایشان در خصوص این مسئله پاسخگو باشد. در جلسه امروز اعلام شد این دو نفر خارج از کشور هستند و نتوانستند در نشست حضور پیدا کنند. اینکه مجیدی و هاشمیان عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هستند یا خیر را نیز بهتر است از مسئول این کمیته سؤال کنید.

وی شایعه اعمال تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال امید را بی‌پاسخ گذاشت و گفت: در مورد تغییرات در کادر فنی باید از آقای خاکپور سؤال کنید، چرا که ایشان مسئولیت فنی تیم امید را برعهده دارد.

مدیر تیم فوتبال امید در خاتمه تصریح کرد: در این مدتی که از خدا عمر گرفته‌ام سعی کرده‌ام با قدرت به کارم ادامه دهم و اگر فشار یا مشکلی هست با مردم در میان بگذارم. خدا را شکر می‌کنم که تا به امروز در تیم امید با مشکل خاصی دست به گریبان نبوده‌ایم. آقای خاکپور هم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و اگر نیاز باشد با نظر او کادر فنی را تقویت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.