مدیرعامل استقلال ظهر امروز در جلسه ای با حضور پیشکسوتان استقلال شرکت کرد.
به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با باشگاه استقلال درباره جلسه ظهر روز یک شنبه خود عنوان کرد: جلسه بسیار مفید و مثبتی را برای برقراری آرامش در مجموعه استقلال با حضور پیشکسوتان باشگاه برگزار کردیم. در این جلسه صحبت‌های عالی و اثربخشی رد بدل شد که انشاءالله مثمرثمر خواهد بود. آقای اولیایی در این جلسه درباره اساسنامه و همچنین در جهت همبستگی تمامی اعضای مجموعه استقلال صحبت‌های بسیار منطقی و خوبی را انجام دادند.

وی ادامه داد: همچنین آقای روشن درباره علاقه خود به استقلال سخن گفت و تایید کرد که تمامی صحبت‌هایش از روی حسن نیت است. ما نیز از وی خواستیم از این به بعد فضا به شکلی باشد که انتقاد در فضایی سالم و بدون تنش انجام شود.

مدیرعامل استقلال همچنین اضافه کرد: صحبت‌های آقای منزوی نیز بسیار کارگشا و مناسب بود. او درباره قدمت باشگاه و انتظارات مردم در مورد تیم استقلال صحبت‌های مهمی انجام داد و ابراز امیدواری کرد تا این فضا برطرف شود. فرزند آقای حجازی نیز در این جلسه حضور داشت که حضور او نیز بسیار مفید و موثر بود.

افشارزاده درباره نتیجه این جلسه افزود: به امید خدا پس از این مقرر شد که اعضا مجموعه استقلال انتقادهای خود را در فضایی سازنده پس از انتقال به باشگاه و شخص بنده به گوش کادر فنی برسانند تا این انتقادها و نظرات از فضای اصلی خود منحرف نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.