سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید آبی‌پوشان لندن و منچستر سالیان سال تا رسیدن به جایگاهی قرمزپوشان مرسی‌ساید در فوتبال انگلیس فاصله دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز با معرفی تیم تحت هدایت خود و همچنین منچستریونایتد به عنوان بزرگترین تیم‌های فوتبال باشگاهی انگلیس، گفت دیگر رقبای این تیم‌های برای رسیدن به جایگاه آنها باید مسافتی طولانی را بپیمایند.

راجرز که تیمش اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر پنجم است و ۲۵ سال در حسرت کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌‌ها بوده است، هنوز هم لیورپول را در جایگاهی بالاتر از دو تیمی می‌داند که یکی از آنها فصل گذشته برای دومین بار در سه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و دیگری امسال در شُرف کسب این افتخار است.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: اگر می‌گویید منچسترسیتی تیمی بزرگتر از لیورپول است در اشتباهید. در حال حاضر من‌سیتی پروژه فوق‌العاده‌ای دارد و تیم حیرت‌آوری ساخته است. من به شخصه شاهد پیشرفت این تیم بوده‌ام و برای کارهایی که انجام داده است، احترام زیادی قائلم. من‌سیتی مسیر مناسبی را انتخاب کرده است اما با این حال معتقدم که هنوز هم نمی‌شود تیمی را با منچستریونایتد و لیورپول مقایسه کرد.

راجرز که تیمش امروز (یکشنبه) در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف استون‌ویلا می‌رود، ادامه داد: در انگلیس منچستریونایتد و لیورپول بزرگترین تیم‌ها هستند و سایرین دارند می‌جنگند تا ۲۰ سال دیگر به جایگاه این دو تیم برسند.

لیورپول علاوه بر ۱۸ قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس پنج قهرمانی هم در لیگ قهرمانان (جام باشگاه‌ها) اروپا کسب کرده است، هرچند مرسی‌سایدی‌ها در جدول پرافتخارترین تیم‌های جزیره پایین‌تر از  منچستریونایتدی هستند که ۲۰ قهرمانی در لیگ برتر و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.