سرپرست ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: جلسه ای را با اسدی به منظور تعیین تکلیف شهر میزبان جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت.
عباس ترابیان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره میزبانی جام‌ باشگاه آسیا در تهران، گفت: سالن آزادی را برای این جام در نظر گرفته بودیم که بعد از استعلام از مسئولان مجموعه متوجه شدیم که این مجموعه برای لیگ جهانی رزرو شده است. به همین دلیل به اتفاق یکی از مدیران تاسیسات، از مجموعه‌های دیگر تهران بازیدید کردیم که سالن پیامبر اعظم وابسته به دانشگاه آزاد از امکانات مناسبی برخوردار بود اما تنها مشکل این مجموعه گنجایش هزار نفری آن بود که نمی‌توانستیم آن را معرفی کنیم.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال اضافه کرد: گزینه بعدی سالن پاس قوامین یا دستگردی بود که از رختکن مناسب برخوردار نبود. البته سرهنگ سلیمانی مدیر مجموعه همیشه به ما لطف داشته است و از هیچ کمکی دریغ نکرده است. سالن بعدی حکیمیه تهران بود که اصلا نمی‌توانست جواب‌گوی ما باشد. با توجه به فیلم آموزشی که AFC ارائه کرده است هیچ کدام از این سالن‌ها مناسب نبودند. با توجه به بازدید مسئولان AFC در اوایل اردیبهشت باید هر چه سریع‌تر شهر میزبان را به آن‌ها معرفی کنیم که چاره‌ای جز معرفی تبریز و اصفهان نداریم. اصفهان در گذشته هم سابقه میزبانی رقابت‌ها را داشته است.

ترابیان با اظهار اینکه فردا جلسه ای با دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهند داشت، افزود: در این جلسه بررسی خواهیم کرد که جام را در کدام شهر برگزار کنیم. هر چه سریعتر باید شهر میزبان را تعیین تا عوامل برگزاری را در آن شهر مشخص کرده باشیم؛ نمی‌توانیم که عوامل را از تهران به اصفهان ببریم. روز چهارشنبه باید شهر میزبان و جارت سازمانی بازی‌ها را به AFC اعلام کنیم. اگر این اتفاق نیفتد آن ها هم میزبانی را می گیرند و به کشوری مانند مالزی می‌دهند. هفتم اردیبهشت هم برای بازرسی به تهران می‌آیند.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان تاسیسات اصرار دارند که جام در تهران برگزار شود، گفت: وقتی سالن مورد نظر را نداریم چطور می توانیم در تهران برگزار کنیم. چاره ای جز برگزاری تبریز و اصفهان نداریم. البته که خود من به برگزاری در اصفهان تمایل دارم و آقای افتخاری به برگزاری در تبریز مایل هستند. شهر اصفهان قدرت برگزاری چنین مسابقاتی را دارد و از لحاظ ساماندهی شهر خوبی است. آقای ابرقویی‌نژاد، رییس هیات فوتبال اصفهان هم اظهار تمایل کرده‌اند که جام را در اصفهان برگزار کنیم.

سرپرست ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، درباره اینکه چرا در این ‌سال‌ها سالن مناسبی در تهران داشته‌ایم؟ خاطرنشان کرد: همیشه مشکل سالن را در تهران داشته ایم و حتی نتوانسته‌ایم خانه ای فوتسال داشته باشیم. در گذشته که در‌امد‌ها هم خوب بود سالن های مناسبی را نساختیم. تما‌سالن‌های ساخته شده در حد سوله امکانات دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )