امیر قلعه نویی سرمربی استقلال که تا پیش از بازی تساوی مقابل ملوان، هیچگاه نگفته بود باشگاه بازیکنان مورد نظرش را نگرفته، به ناگهان از این موضوع حرف زد و گفت باشگاه خواسته هایش را برآورده نکرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می رسد به زودی بحث بین بهرام افشارزاده و امیر قلعه نویی بر سر اجرای خواسته های سرمربی، بالا می گیرد. استقلال در ابتدای فصل اغلب بازیکنان نامی خود از جمله آندو، بیک زاده، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی را حفظ کرد و چهره هایی چون امید ابراهیمی، فروزان، میلاد فخرالدینی، جاسم کرار، سجاد شهباززاده و... را خرید. از همان روزهای اول فصل امیر قلعه نویی گفت که استقلال ۹۳ با استقلال ۹۲ فرق دارد و بارها، حتی با وجود شکست تیمش، از قهرمانی در لیگ برتر حرف زد. قلعه نویی حتی در نیم فصل، یک معادله برای قهرمانی استقلال جور کرد و گفت استقلال ۴ هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می شود: «جبران ۵ امتیاز در ادامه لیگ کار سختی نیست و اگر اشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنید،۴ هفته پیش از پایان فصل قهرمانی را جشن می گیرید.» اما وعده قلعه نویی که آن زمان قهرمانی استقلال پس از بازی ملوان بود، مترادف شد با از دست دادن قهرمانی!

پس از این مسابقه بود که امیر قلعه نویی بحث تازه ای به راه انداخت و به نوعی از ضعف باشگاه برای خرید بازیکنان مورد نظرش در نیم فصل خبر داد. او گفت: «من نیم فصل به باشگاه یک لیست دادم و بازیکنانی مثل محسن مسلمان و کاوه رضایی را می خواستم ولی وقتی پول نبوده چکار کنم؟ بروم خانه ام را بفروشم؟ مثل آن آقایی که در بوشهر خانه اش را فروخت؟ اسپانسر باشگاه از روزی که مقرر کردند استقلال و پرسپولیس به فروش برسد هیچ پولی به ما نداده است.»

امیر قلعه نویی در حالی این حرف ها را پس از بازی ملوان به زبان آورد که خبرنگاران و هواداران به یاد دارند او روز دهم بهمن ماه سال ۹۳ و پیش از اولین بازی استقلال در نیم فصل دوم مقابل سپاهان، اتفاقا از خریدهای نیم فصل ابراز رضایت کرده بود. او در این مصاحبه گفت: «خریدهای بسیار خوبی داشتیم. اگر می‌توانستیم محسن مسلمان را جذب کنیم و فشار را از روی کرار جاسم کمتر کنیم خیلی بهتر می‌شد اما اکنون هم از خریدهایمان راضی هستیم. رضا عنایتی، میلاد نوری، میلاد سلیمان فلاح، خریدهای بسیار خوبی بودند و وحید (طالب‌لو) هم به جمع خانواده خودش برگشته است. اگر بتوانیم یک هافبک طراح هم جذب کنیم مطمئنا به آینده خوشبین‌تر خواهیم بود.»

آن روز قلعه نویی حرفی از ضعف باشگاه به زبان نیاورد و کسی هم نشنید که او گفته باشد چرا کاوه رضایی جذب نشده است. از طرفی، سرمربی استقلال با همین مهره ها بارها و بارها در طول فصل قول قهرمانی استقلال را داد و گفت قطعا جام به آنها می رسد. اظهارات تازه قلعه نویی در چند ساعت گذشته باعث شده تا بحثی در رسانه ها به وجود بیاید؛ بحثی که یک سوی آن امیر قلعه نویی است و در سوی دیگر بهرام افشارزاده. مدیرعامل استقلال که پس از بازی ملوان اشاره ای به حرف های قلعه نویی نکرده بود، صبح روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: «ما امکاناتی را که آقای قلعه‌نویی می‌خواست به صورت کامل در اختیار او قرار دادیم که در نیم‌فصل اول و چه در ابتدای فصل همه چیز را مکتوب از او گرفته‌ایم. فکر می‌کنم کسی نتواند بگوید باشگاه کوتاهی کرده است. وقتی ما در سیزده بازی جلو هستیم اما در نیمه دوم بعد از دقیقه ۶۵ نتیجه را واگذار می کنیم باید آسیب شناسی شود. من چند بار با ایشان درباره حضور یک روانشناس و بدنساز در کادر تیم صحبت کردم اما ایشان قبول نکردند و متاسفانه روز به روز شاهد افول تیم هستیم.» او اضافه کرد: «من و هیات مدیره تمام و کمال به وظایف خود در این زمینه عمل کردیم.» اما ساعاتی پس از این اظهارات امیر قلعه نویی در تمرین استقلال سریعا بدین شکل پاسخ مدیرعامل باشگاهش را داد: «مگر من بدم می‌آید که بازیکن خوب بگیریم. باشگاه مشکل مالی دارد و دلیل آن بحث واگذاری است. پولی در باشگاه نیست و با وجود تلاش‌های افشارزاده و هیات مدیره خیلی از مشکلات هم‌چنان پا برجاست. با این حال ما با چنگ و دندان سعی کرده‌ایم تیم را حفظ کنیم و این نکته به نظرم خیلی ارزشمند است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )