سرمربی ۴۷ ساله تیم فوتبال یوونتوس عملکرد شاگردانش را در طول فصل جاری مورد ستایش قرار داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوونتوس شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا برابر میهمان خود، لاتزیو به برتری ۲ بر صفر رسید تا یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شوند. بانوی پیر به فینال جام حذفی ایتالیا هم رسیده و شانس قهرمانی در آن رقابت‌ها را در تقابل با لاتزیو دارد. در کنار اینها بیانکونری در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر بر موناکو غلبه کرد و شانس رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را دارد.

ماسیمیلیانو آلگری با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: خوشحالم اما نه برای پیروزی برابر لاتزیو بلکه برای عملکردی که در طول فصل جاری از خود ارائه دادیم. چهارشنبه شب به دنبال این هستیم تا با عملکردی فوق‌العاده راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما در سری A وضعیت خیلی خوبی داریم و شانس قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را هم داریم.

وی افزود: ما فقط می‌توانیم بازیکنان‌مان را مورد ستایش قرار دهیم، چون بلوغ فوتبالی خود را به خوبی به نمایش گذاشتند. لاتزیو هم بازی خوبی ارائه داد و با توجه به بازی‌های کمتری که نسبت به ما انجام داده است، بازیکنانش به لحاظ بدنی در شرایط بهتری بودند. تیم من روحیه فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی دارد. خوشحالم که از موقعیت‌های خودمان به نحواحسن استفاده کردیم. با پیروزی بر لاتزیو فاصله‌مان را با آنها بیشتر کردیم و خودمان را هم یک گام دیگر به کسب جام نزدیک کردیم. حالا به دو یا سه پیروزی نیاز داریم تا قهرمانی در لیگ ایتالیا را از آن خود کنیم.

سرمربی یووه همچنین در خصوص ابراز علاقه مهاجم آرژانتینی این تیم برای بازگشت به کشورش، عنوان کرد: احساس غربت عادی است و من هم چنین احساسی را زمانی که از لیورنو دور بودم، داشتم. تنها بودن در گوشه‌ای از دنیا حسی است که حالا توس دارد. به هر حال در حال حاضر تنها به قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا فکر می‌کنیم و توس هم بهترین عملکردش را برای تیم ارائه خواهد داد.

آلگری در خصوص دلایل تعویض پیرلو در دیدار مقابل لاتزیو خاطرنشان کرد: به این دلیل پیرلو را در ۲۰ دقیقه پایانی بازی از زمین بیرون کشیدم که او برای بازی بعدی در شرایط بهتری باشد. باید برای بازگشت مقابل موناکو به لحاظ فنی بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.