سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت که تیمش تا زمانی که برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا شانس داشته باشد به رقابت خود با بارسلونا برای تصاحب جام ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی عملکرد شاگردان خود را در بازی خانگی‌شان برابر مالاگا که با پیروزی ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت، ستود و آن را نمایشی مثبت ارزیابی کرد. وی اظهار داشت: یک بازی مثبت را ارائه کردیم، مثبت از این جهت که با وجود مشکلات فراوان، مصدومانی که داشتیم و پنالتی که (رونالدو) از دست داد، سه امتیاز را گرفتیم. ما جنگیدیم و همه بازیکنان تا جایی که در توان‌شان بود، زحمت کشیدند.

کارلتو سپس به تمجید از عملکرد خامس رودریگس، ایسکو و تونی کروس در خط میانی تیمش پرداخت و گفت: همه آنها خوب بازی کردند اما خامس بهترین‌شان بود، چون کیفیت زیادی به بازی‌ ما داد. ایسکو در نیمه اول نمایش چندان جالبی نداشت اما پس از آن در نیمه دوم عملکردش بهتر شد. با این حال چیزی که بیش از همه نظر مرا جلب کرد، این بود که همه بازیکنانم با تمام توان‌شان می‌جنگیدند و این همان چیزی بود که من نیاز داشتم.

مصدومیت بیل (در دقیقه ۵) و مودریچ در دقیقه (۶۰) موضوع دیگری بود که آنچلوتی به آنها اشاره داشت. او عنوان کرد: مودریچ از ناحیه زانو آسیب دیده است و بیل هم از ناحیه عضله پشت ساق. ما باید وضعیت این دو بازیکن را ارزیابی کنیم. از الان نمی‌توان گفت که هر کدام چقدر خانه‌نشین خواهند بود.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمان لالیگا در روز پایانی رقابت‌ها مشخص می‌شود، تأکید کرد: امیدوارم که اینطور باشد، چون شانس قهرمانی‌مان را زنده نگه می‌دارد. هدف ما زنده ماندن امیدمان به کسب قهرمانی تا آخرین روز است. هر دو تیم رئال و بارسلونا بازی‌های سختی پیش رو دارند. در حال حاضر دو تیم بازی‌های فراوانی انجام می‌دهند و این بدان معناست که تمام بازی‌ها برای‌شان سخت است. بارسلونا در حال حاضر برتری امتیازی دارد اما ما تلاش می‌کنیم که بازی‌های خود را ببریم تا بارسلونا را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی ایتالیایی پیشین پاری‌سن‌ژرمن عملکرد داور را هم اینگونه تحلیل کرد: هر کسی نظر خودش را می‌تواند داشته باشد و به نظر من عملکرد داور در این بازی عادی بود. تصمیماتی که او گرفت قابل قبول بودند، به خصوص درباره پنالتی ما که کاملاً محرز بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.