قائم مقام پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیمش روی ادامه بازی‌های باقی مانده فصل جاری تمرکز کرده و دغدغه فصل بعد را نداشته باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: طبیعی است که در آستانه اتمام رقابت‌های فصل جاری، اخباری درباره نقل و انتقلات منتشر شده و اقداماتی نیز انجام شود. این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان تیم را از بین ببرد. این در حالی است که ما بازی‌های بسیار مهمی را در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز باید بهترین نتایج کسب شود تا از اعتبار و جایگاه تیم دفاع شود. تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در مقطع کنونی صرفا باید روی ادامه بازی‌ها تمرکز کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند و بدانند که سیاست سرمربی و باشگاه برای فصل آینده حفظ بازیکنان کارآمد است. آنها نباید دغدغه‌ای جز تمرکز روی بازی‌های باقی مانده داشته باشند. بازی با لخویای قطر بسیار مهم است چون سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس و نتیجه این دیدار ارتباط مستقیم خواهد داشت.

وی افزود: ما در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود و قدرت اقدام خواهیم کرد و با نظر کادر فنی، تیم مقتدری برای فصل بعد خواهیم داشت اما در این زمینه حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و تا قبل از پایان فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنیم مگر آنکه باشگاه این بازیکن در جریان مذاکرات ما باشد. اعضای تیم پرسپولیس نیز می‌بایست حرفه‌ای رفتار کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و نگران فصل بعد هم نباشند.

نژادفلاح درباره پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به قطر گفت: مشکلی در این راستا وجود ندارد و بلیت کلیه اعضای کاروان تهیه شده، مشکل مالیاتی بازیکنان حل و فصل شده و ان‌شاءالله با خیال راحت عازم قطر می‌شویم و با دست پر به تهران باز می‌گردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.