آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم اگر ما جای پرسپولیس بودیم، چه بلایی سرمان می‌آوردند؟
شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته بیست‌وششم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در انزلی نمایش خوبی داشت و صاحب چند موقعیت برای گلزنی شد ولی توپ‌ها تبدیل به گل نشد.

وی تصریح کرد: هر تیمی که در انزلی به میدان رفته، نتوانسته نتیجه بگیرد ولی استقلال فوتبال خوبی را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. آرش برهانی و رضا عنایتی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی بدست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. ضمن اینکه داور بازی هم پنالتی ما را نگرفت تا بازی با تساوی به پایان برسد.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استرس در بین بازیکنان زیاد شده است، افزود: بازیکنان از دقیقه ۷۰ به بعد دچار استرس می‌شوند و نمی‌توانند از گل زده خود دفاع کنند. متاسفانه در این مدت، اطرافیان استقلال حاشیه‌های زیادی برای تیم ایجاد کرده‌اند که کار آنها به هیچ عنوان مورد تایید نیست. نمی‌دانم اگر ما جای پرسپولیس بودیم، چه بلایی سرمان می‌آوردند؟

بیانی با اشاره به انتقاداتی که این روزها از امیر قلعه‌نویی می‌شود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم با قلعه‌نویی چه مشکلی دارند که زمین و زمان مدام او را می‌کوبند. استقلال در این فصل با مشکلاتی از قبیل مصدومیت و نبود بازیکنانش گریبانگیر بوده و تاکنون همه موجودی خود را به طور کامل در اختیار نداشته است.

وی در واکنش به اظهارات حسن روشن پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه قلعه‌نویی ۱۵ نفر را دور خودش جمع کرده که این ۱۵ نفر جرات دخالت در امور فنی را ندارند، گفت: این گونه نیست و حرف‌های روشن بچه‌گانه است. گفته بودم که روشن به تمرینات بیاید و همه چیز را ببیند و حتی در جلسات فنی شرکت کند. استقلال تیم کوچکی نیست و هر حاشیه‌ای که برای تیم ایجاد شده از خود استقلالی‌ها بوده است. چرا امثال هادی نراقی به ما روحیه می‌دهند ولی روشن انتقاد می‌کند؟

آنالیزور تیم استقلال تاکید کرد: نمی‌دانم مشکل روشن با قلعه‌نویی چیست که از او انتقاد می‌کند. همه اعضای کادر فنی استقلال از سال‌های دور در این تیم بازی کرده‌ و کاپیتان این تیم بوده‌اند. اگر قرار بر ایراد باشد، این ما هستیم که از قلعه‌نویی باید انتقاد کنیم نه افراد دیگر. قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده اصلی است ولی او بدون اجازه اعضای کادرفنی آب  نمی‌خورد.

بیانی در خصوص اینکه امیر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال ایران، قلعه‌نویی را فاقد شخصیت اجتماعی می‌داند، گفت: چرا زمانی که حاج رضایی کنار قلعه‌نویی در سپاهان حضور داشت، این حرف‌‌ها را نمی‌زد؟ آقای حاج رضایی! چطور وقتی در سپاهان بودی، قلعه‌نویی بهترین مربی بود و با او کار کردی ولی الان از او ایراد می‌گیری؟ حاج رضایی تربیون رسانه ملی را در دست گرفته و هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید. چطور وقتی حاج رضایی در سپاهان کنار قلعه‌نویی بود و پول می‌گرفت، قلعه‌نویی مشکلی نداشت و الان بد شد؟ حاج رضایی مدیرفنی پیکان است و حق ندارد در مورد فرد دیگری نظر دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.