کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به برد مهم تیمش مقابل نفت گفت: این پیروزی مطمئناً کار ما را در فینال جام حذفی و بازی تکراری مقابل نفتی‌ها سخت‌تر خواهد کرد.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت تهران، شرایط تیم ذوب‌آهن، آینده یحیی گل‌محمدی در این تیم و ... به اظهارنظر پرداخته که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: فکر نمی‌کنی برد پرگل مقابل نفت تهران، انگیزه بازیکنان این تیم را برای فینال جام حذفی چند برابر کند؟

مطمئناً همینطور خواهد شد و ما در فینال جام حذفی به خاطر این پنج گلی که به نفت تهران زدیم، کارمان سخت‌تر خواهد شد. با این حال ما هم در فینال جام حذفی انگیزه زیادی خواهیم داشت.

تسنیم: فکر می‌کردی پنج گل به نفت تهران بزنید؟

راستش را بخواهید خیر. من به خوبی حس کردم که بازیکنان نفت خسته هستند و این به خاطر حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا بود. تیم ما قبلاً هم چنین شرایطی را در سال‌های گذشته تجربه کرده بود.

تسنیم: از اینکه سپاهان به کورس قهرمانی برگشته، خوشحال هستی؟

من قبلاً هم گفتم که دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود. البته هر تیمی که لیاقت دارد، قطعاً قهرمان خواهد شد ولی سپاهان تیم شهر من است و دوست دارم قهرمان شود.

تسنیم: یحیی گل‌محمدی قرار است در ذوب‌آهن بماند؟

من در جریان این مسائل نیستم و امیدوارم اتفاقی بیفتد که به صلاح باشگاه باشد. آقا یحیی رابطه بسیار خوبی با بازیکنان و باشگاه دارد و جوان‌های خوبی را به تیم تزریق کرده است.

تسنیم: در مورد درخشش کاوه رضایی در تیم ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟

من قبل از اینکه رضایی به ذوب‌آهن بیاید، گفته بودم که یک مهاجم فوق‌العاده است. او تمامی فاکتورهای یک مهاجم خوب را دارد. در بازی رضایی نقصی دیده نمی‌شود و واقعاً جایش در تیم ملی خالی است. رضایی راحت می‌تواند در اروپا فوتبال بازی کند. او فوتبالیست بااستعدادی است.

تسنیم: برای فصل آینده چه تصمیمی داری، آیا در ذوب‌آهن می‌مانی؟

فعلاً که تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده لیگ برتر و فینال جام حذفی است. راستش را بخواهید هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.