کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم‌های مختلف لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و چهارم روز ۱۴ فروردین برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ، فحاشی به تیم داوری و بازیکنان و پرتاب مواد منفجره صورت گرفت. این تیم طبق بند یک و سه ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان در نظر گرفته می‌شود.

تیم استقلال هم به دلیل تخلفات تماشاگرانش به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت بازیکن تیم صنعت نفت آبادان

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز ۱۷ فروردین در آبادان برگزار شد. عباس مرداسی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی به داور این بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین طبق بندهای ۲ و ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۱۰ میلیونی برای راهیان کرمانشاه

دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز ۱۷ فروردین ماه برگزار شد. تیم راهیان کرمانشاه به دلیل تخلف تماشاگرانش باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای تقوی

کمیته انضباطی رای خود را درباره احمد تقوی، مربی تیم شهرداری تبریز در حالی صادر کرد که وی به دلیل اهانت به داور طبق بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.