سرمربی دورتموند از جو موجود در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک در بازی برابر پادربورن تمجید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند شنبه شب در هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگای آلمان در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر از سد پادربورن گذشت. در دقایق پایانی این دیدار و در حالی که سه دقیقه به پایان مسابقه مانده بود ۸۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از جای خود برخاستند و یکصدا نام «یورگن کلوپ» را فریاد زدند تا به نوعی از زحمات او در این سال‌ها قدردانی کرده باشند.

یورگن کلوپ پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: دورتموند در طول این دیدار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و جو فوق‌العاده‌ای هم بر ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک حاکم بود. روزی که از دورتموند جدا شوم فوق‌العاده احساسی خواهد شد ولی تا آن روز باید خودم و احساساتم را کنترل کنم.

سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن که در پایان فصل جاری پس از هفت سال حضور روی نیمکت دورتموند از این تیم جدا خواهد شد، در خصوص اتخاذ این تصمیم اظهار داشت: در حال حاضر واقعاً زمانی برای فکر کردن به آینده حرفه‌ای ندارم، چیزی که خیلی هم اهمیت ندارد. می‌خواهم تا آخرین لحظه حضورم در دورتموند برای این تیم وقت بگذارم. پس از پایان فصل جاری هر چیزی ممکن است رخ دهد. شاید با کادر فنی‌‌ام یک سال استراحت کردیم ولی در حال حاضر کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی پیشین ماینتس محتمل‌ترین گزینه سرمربیگری منچسترسیتی به شمار می‌رود ولی شایعه حضور این مربی آلمانی روی نیمکت تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم مطرح شده است.

دورتموند در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای داشته و با شالکه ششم جدولی پنج امتیاز اختلاف دارد. این تیم شانس کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.