مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در این شرایط حساس حاضرم با نژادفلاح تماس گرفته و هزینه سفر تیم به قطر را پرداخت کنم.
حمید رضا سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص جلسه‌‌اش با امیر رضا خادم اظهار داشت: خادم تصمیم‌گیری در خصوص آینده کاری‌ام در باشگاه پرسپولیس را به هیئت مدیره باشگاه سپرد. خادم بر وظیفه‌اش آگاه است و به این خاطر قرار شد نژادفلاح با حضور در نشست هیئت مدیره گزارشی از عملکرد خود را ارائه دهد و در نهایت تصمیم‌گیری کلی شود.

وی در پاسخ به این سوال که نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: محمد زادمهر به تازگی از سفر برگشته  و ۲ نفر از اعضا هم فعلا در دسترس نیستند، چنانچه هیئت مدیره تکمیل شد حتما نشستی را برگزار خواهیم کرد. فعلا زمان برگزاری این جلسه مشخص نیست و من در عالم برزخ به سر می‌برم.

سیاسی در‌باره اینکه آیا ممکن است او در کنار نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شود، تصریح کرد: دلیلی وجود ندارد که ما نخواهیم در کنار یکدیگر کار کنیم. نژادفلاح برای من بسیار محترم است و از خانواده شهدا نیز به حساب می‌آید. ضمن اینکه سوابق مدیریتی او هم برای همه روشن است.

وی در خصوص اینکه نژاد فلاح گفته حاضر نیست زیر نظر سیاسی کار کند و قائم مقام او باشد، یادآور شد: نژادفلاح حرف کاملا منطقی زده و نحوه ادبیات او بسیار محترمانه بوده  اما یکسری از دوستان در این میان شیطنت کرده و برداشت دیگری از این اظهار نظر او داشته‌اند. مطمئنا نژادفلاح شناختی از کارنامه مدیریتی من ندارد و نمی‌داند نیت من از کار در باشگاه چیست. او کاملا حرفه‌ای اظهار نظر کرده و حرفش به حق بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اگر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از او بخواهد از سمت خود در این باشگاه استعفا دهد آیا با این قضیه راحت کنار خواهد آمد یا نه، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره برای تصمیم گیری مسائل زیادی را بررسی خواهد کرد. اعضا بررسی می‌کنند که در شرایط فعلی ماندن سیاسی در باشگاه به صلاح است یا نه و آیا حساسیتی در این زمینه وجود دارد یا نه. به هر حال شرایط من خاص است و با توجه به پرونده‌ای که دارم باید مشخص شود که می‌توانم در باشگاه پرسپولیس کار کنم  و مفید واقع شوم یا نه. اگر این ‌طور نباشد شک نکنید بعد از تصمیم هیئت مدیره خیلی راحت از سمت خود کنار رفته و جایم را به فردی می‌دهم که بتواند در باشگاه موثر باشد.

سیاسی در پاسخ به این سوال که در این شرایط تکلیف باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند چه خواهد بود، گفت: هم اکنون باشگاه به خوبی توسط نژادفلاح اداره می‌شود اما تماس‌هایی با من گرفته می‌شود مبنی بر اینکه باشگاه با مشکلات مالی زیادی مواجه است. به هر حال من حاضرم همین الان با نژادفلاح تماس بگیرم و به او اعلام کنم هر کمک مالی که باشگاه نیاز دارد در اختیار او قرار دهم و حتی هزینه سفر سرخپوشان به قطر را هم بپردازم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در مزایده سوم باشگاه پرسپولیس شرکت نخواهد کرد، به تسنیم گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر خرید باشگاه پرسپولیس را ندارم و چنانچه باشگاه خصوصی شود هزینه‌هایی که در این باشگاه انجام دادم را از سازمان خصوصی‌سازی دریافت خواهم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )